پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
استاندار قزوین گفت: مدیر «پشت میزنشین» برای نظام جمهوری اسلامی مفید نخواهد بود چرا که مردم و همچنان مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند رفع مشکلات هستند.

شعار سال: فریدون همتی صبح امروز در بیست و نهمین نشست کارگروه تسهیلات رونق تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید در انجام وظایف و خدمتگزاری به مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر فرصت خدمت به مردم از دست برود پشیمانی در پی داشته و راه جبران ندارد که این مهم باید در اولویت قرار گیرد. استاندار قزوین تصریح کرد: فرامین رهبری، مطالبات مردم و اجرای سیاست‌های دولت از امور مهم و ضروری بوده که همه مدیران باید در این جهت حرکت و تلاش کنند.

همتی خاطرنشان کرد: مدیر «پشت میزنشین» برای نظام جمهوری اسلامی مفید نخواهد بود چراکه مردم و همچنان مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند رفع مشکلات هستند که این مهم با تلاش و همت محقق می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین در دستور کار قرار دارد و همه مدیران باید در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند. استاندار قزوین عنوان کرد: نگاه و تفکر رفع مشکلات در جامعه نیازمند تغییر است.

همتی افزود: مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی کنند و در جامعه آسیب‌هایی همچون اعتیاد، بیکاری و طلاق به وجود آید، در بروز اینگونه مسائل سهیم بوده و باید پاسخگو باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23دی 1395، کد مطلب:1294587 : tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
مدیر پشت میز نشین نه تنها مفید نیست بلکه چالش زا و ایجاد کننده انحراف هم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین