پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
معاون اقتصادی استاندار گفت :نپرداختن مطالبات کارگران کنتورسازی تا چند روز آینده، اقدام قانونی علیه مدیرعامل شرکت را در پی خواهد داشت.

شعارسال: منوچهر حبیبی با اشاره به تجمع کارگران شرکت کنتور سازی در مقابل استانداری افزود : مدیرعامل این شرکت  در جلسه ای در استانداری متعهد شد که ظرف چند روز آینده بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت کند .

وی افزود:درصورت انجام تعهدات از سوی مدیرعامل شرکت ،دستگاه های اجرایی استان بویژه امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها همکاری لازم را با این شرکت خواهند داشت.

وی افزود : چنانچه تا چند روز آینده مدیرعامل کنتور سازی مطالبات کارگران را پرداخت نکند برخورد قضایی در انتظار وی خواهد بود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، شرکت کنتور سازی به عنوان یک واحد دولتی در سال 85 به منظور اجرای سیاست های خصوصی سازی واگذار شده است.

حبیبی افزود : این شرکت پس از تحریم ها با مشکلاتی مواجه شد و در حال حاضر بیش از 400 کارگر دارد.

حبیبی گفت : این شرکت به مدت چهار ماه حقوق کارگران را نپرداخته است که در جلسه قبل با حضور استاندار مقرر شد مطالبات این قشر پرداخت شود و تا کنون مدیرعامل به تعهدات خود عمل نکرده است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14دی1395، کدخبر: 5922588: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین