پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه بخش اعظمی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه هلال احمر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به این منظور اعتبارات مناسبی به خراسان‌جنوبی اختصاص داده می‌شود.

شعار سال: سید امیرمحسن ضیائی روز (6 دی) در دیدار با استاندارخراسان‌جنوبی، به وسعت زیاد استان اشاره کرد و افزود: خراسان‌جنوبی به عنوان یکی از استان‌های کم برخوردار کشور دچار مشکلات فراوانی است که نیازمند توجه مسئولین کشوری است.

وی به ظرفیت‌های مناسب خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: وجود مردمی نجیب، انقلابی در کنار معادن غنی، مرز مشترک با کشور افغانستان موجب شده تا این استان در کنار مشکلات، از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه بخش اعظمی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه هلال احمر تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: به این منظور اعتبارات مناسبی نیز به این استان اختصاص داده خواهدشد.

ضیائی به تهدیدات طبیعی خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: زلزله، خشکسالی‌های چندین ساله، سیل و تغییرات اقلیمی ازجمله مهم ترین آسیب‌ها و حوادثی است که این استان را تهدید می‌کند.

وی درخصوص واگذاری یک دستگاه بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در اسرع وقت قول مساعد داد.

سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان‌جنوبی نیز افزود: باتوجه به پراکندگی جمعیت و وسعت استان، لازم است در حوزه پیشگیری و جلوگیری از وقوع بحران‌های طبیعی تلاش کرد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از وقوع بحران نقش اساسی در کاهش خسارات جانی و مالی دارد، گفت: باتوجه به این امر، اختصاص یک دستگاه بالگرد امدادی به این استان لازم و ضروری است.

استاندار خراسان‌جنوبی به وجود حوادث مختلف طبیعی در استان اشاره کرد و افزود: باتوجه به این امر، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل‌هایی که در هلال احمر وجود دارد، می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

پرویزی به خشکسالی‌های چند سال اخیر در استان اشاره کرد و گفت: وجود سیل و گرد و غبار از دیگر مواردی است که استان خراسان جنوبی را تهدید می‌کند و تاکنون خسارات زیادی به استان تحمیل کرده است.

پرویزی به تقویت زیرساخت‌های استان اشاره کرد و افزود: نبود ریل به عنوان یک زیرساخت مهم در حوزه حمل و نقل موجب شده تا سایر بخش‌ها نیز تحت تأثیر این امر قرار گیرد.

وی جمعیت هلال احمر را دستگاهی بسیار مناسب برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: خدماتی که تاکنون ازسوی جمعیت هلال احمر ارائه شده موجب معرفی مناسب و مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب: 9510-2184-5: www.birjand.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین