پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۳۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
رئیس شورای اسلامی شهر قدس معاونان استاندار تهران در خصوص حل و فصل مشکلات پل ورودی، بیمارستان و شهرک صنعتی این شهرستان قول مساعد دادند.

شعارسال: بهزاد هرمزی  در نطق پیش از دستور جلسه 304 شورای اسلامی شهر قدس ضمن تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) و سالروز روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از تدبیر فرماندار این شهرستان برای دعوت استاندار تهران در راستای پیگیری مشکلات شهرستان و پروژه‌های نیمه‌تمام تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: شهر قدس از مناطق بر روی گسل است که با پیگیری و قانون‌مداری و با اصول شهرسازی می‌شود از حوادث احتمالی پیش‌گیری کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار تهران و معاونان وی در این شهرستان تصریح کرد: معاونان استاندار تهران در این حضور در خصوص پل ورودی، بیمارستان و شهرک صنعتی قول مساعد دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس در حال حاضر در فصل بودجه‌نویسی قرار دارند سرفصل درآمدها و هزینه‌ها بر اساس نیازهای شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف خواهد شد و این دو بخش دارای سرفصل‌های مشخصی است که هرسال توسط وزارت کشور به‌عنوان دستورالعمل بودجه به سازمان‌ها ابلاغ می‌شود.

هرمزی در پایان متذکر شد: بنابراین از تمام خرمندان، معتمدین، نخبگان و شهروندان شهر قدس دعوت می‌کنیم پیشنهاد‌ها و برنامه‌‌های خود را برای عمران و آبادانی شهر ارسال کنند تا از آنها برای حل مشکلات شهر استفاده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5دی1395، کدخبر: 13951005001655: www.tehran.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی از این حرف ها شنیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین