پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۴۳۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قدس از محرومیت این شهر از سرانه‌های خدمات عمومی خبر داد.

شعارسال: داود گرجی با ابراز تأسف از ساخت‌وسازهای بی‌رویه و عدم تأمین سرانه‌های خدماتی و عمومی در این شهر اظهار کرد: متأسفانه به علت تغییر کاربری اراضی و تبدیل آن بدون توجه به تأمین سرانه‌های خدماتی امروزه مدیریت شهر با مشکل اساسی در این خصوص مواجه شده است.

وی بیان کرد: اگر چاره‌ای اندیشید نشود با توجه به شرایط مهاجرپذیری و رشد جمعیت در شهر قدس شهروندان روزبه‌روز از محرومیت بیشتری در این زمینه برخوردار می‌‌شوند و زندگی شهرنشینی بدون امکانات رفاهی را بیشتر حس خواهند کرد و در زمانی نه‌چندان دور خود را در شهری بدون روح خواهند دید که این زمینه ناهنجاری‌ها اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: بنابراین یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در این شورا مخالفت با هر‌گونه تغییر کاربری اراضی موجود در شهر بوده و توجه خاصی به تأمین سرانه‌های خدماتی داشته است.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به کمبود سرانه‌های خدماتی در سطح شهر و همچنین کمبود اراضی در شهر قدس هرگونه تغییر کاربری سرانه‌های عمومی خیانت بزرگی به شهروندان مخصوصاً آیندگان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5دی1395، کدخبر: 13951005001671: www.tehran.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین