پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۴۱۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
عضوشورای اسلامی شهرقدس گفت:برای بهبود روند تردد مردم در این شهر،تزریق اعتبارات مورد نیاز برای پل ورودی در دستور کار قراردارد.
شعارسال: خدا بخش محمد زاده پودینه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اظهار تأسف از عدم انجام وعده ها و اجرای تعهدات از سوی دستگاه های مسئول در خصوص پروژه پل ورودی شهر قدس اظهار داشت:علیرغم شانه خالی کردن نهاد های مربوطه، شورای شهر قدس با درک دغدغه های مردم فهیم ساکن در این منطقه، فراتر از چارچوب ها و شرح وظایف مدیریت شهری قدس تلاش می کند تا در حد توان و بضاعت موجود برای تسریع عملیات احداث این پروژه، اقدامات مقتضی و مقرر را عملیاتی کند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد:بر اساس برنامه ریزی تعریف و طراحی شده، تزریق سه میلیارد تومان از سوی این مجموعه برای پل ورودی شهر قدس در دستور کار قرار گرفته است.

* کمک شهرداری تهران برای تکمیل پروژه پل ورودی شهرقدس

پودینه عنوان کرد:مبلغ یک میلیارد تومان از این میزان پرداخت و در حال حاضر پروژه مذکور از سمت تهران به شهرستان قدسٰ آرماتور بندی شده است.

وی افزود:مقرر است یک میلیارد تومان دیگر نیز در آینده ای نزدیک برای پیگیری عملیات اجرایی پل ورودی تزریق شود و در ماه آینده نیز همسان با مبلغ مذکورٰ، باقیمانده اعتبار مقرر(یک میلیارد تومان) پرداخت خواهد شد.

پودینه عنوان کرد:بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با شهردار تهران، مبلغ پنج میلیارد تومان نیز در قالب قیر و آسفالت از سوی شهرداری تهران به پروژه پل ورودی اختصاص می یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت:البته شهرداری قدس باید سه میلیارد تومان قیر از پیمانکار خریداری کند که با احتساب این مبلغ، مدیریت شهری قدس در مجموع شش میلیارد تومان در تسریعِ روند احداث پروژه، نقش آفرینی خواهد کرد.

وی افزود: در صورت عدم قید ردیف اعتباری برای قیر در بودجه مصوب شده، باید هزینه اشاره شده در متمم بودجه لحاظ شود.

پودینه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص زمان بهره برداری و تکمیل پل ورودی شهر قدس عنوان کرد: انجام و پیگیری این پروژه، در شرح وظایف شورای شهر و شهرداری نیست و نمی توان این طرح را در زمره دستورکارهای مصوب شده مدیریت شهری قلمداد کرد و ورود شورای شهر قدس نیز نه از حیث وظایف بلکه از زاویه مسئولیت پذیری و عدم بی تفاوتی این مجموعه در خصوص مطالبات و دغدغه های مردم ساکن در این محدوده است.

* دستگاه های مختلف به تعهدات خود در اجرای پروژه پل ورودی شهرقدس عمل کنند

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت:با این اوصاف، پیش بینی زمان بهره برداری و افتتاح پروژه امکان پذیر نیست زیرا اتمام طرح، مستلزم تأمین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی بوده و با عنایت به الزامات و ضروریات اعتباراتی برای تکمیل پل ورودی، اعلام زمان دقیق افتتاح و بهره برداری منوط به انجام تعهدات دستگاه های مسئول دولتی است.

وی افزود:امیدواریم در زمان تعیین شده باقیمانده، دستگاه های مسئول نسبت به حصول و انجام تعهدات مربوطه ایفای نقش کنندٰ زیرا در صورت تزریق سه میلیارد تومان اعتبار نقدی و سه میلیارد تومان در قالب خرید قیر از سوی مدیریت شهری قدس و عدم و تأمین اعتبارات تکمیلی، پروژه مذکور بازهم نیمه تمام خواهد ماند.

پودینه یادآور شد:انتظار می رود دستگاه های مربوطه در سطح کلان، نسبت به دغدغه های مردم شهر قدس درخصوص پل ورودی این شهرستان دقت نظر و همت هر چه بیشتری را مد نظر قرار دهند، زیرا نیمه کاره ماندن پروژه اشاره شده بار مشکلات و نارسایی های این شهرستان را با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر، سنگین تر و عمیق تر از گذشته خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 3846619 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
پل ورودی قلعه حسن خان، واقعا فاجعه اس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین