پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع محرومیت در شهرستان گرمی تلاش می کنیم تا نیازمندی‌های مردم این منطقه را پیگیری و برطرف کنیم.

شعار سال: میرحمایت میرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان گرمی اظهار داشت: با توجه به محرومیت موجود در منطقه باید تمامی مسئولان شهرستان و به ویژه متولیان امر رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان اهالی شهرستان گرمی را از مهمترین اولویت‌های خود بدانند و در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات مناسب شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی در یک سال گذشته بیان کرد: در این مدت خدمات مناسب و شایسته‌ای به مردم شهرستان از سوی شبکه بهداشت و درمان گرمی ارائه شده است که انتظار می‌رود در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه در این زمینه تمامی دستگاه‌ها و مسئولان اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد رفع محرومیت از منطفه و رفع نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی اهالی شهرستان باشیم.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با اعلام همکاری و هماهنگی با مسئولان و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی تصریح کرد:‌ برای رفع مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان تلاش می‌کنیم تا با تمام توان در کنار مسئولان در این بخش بوده و مشکلات مردم را با همکاری و تعامل بیشتر با مسئولان در این حوزه پیگیری و برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این آئین با اشاره به اقدامات مناسب و تحولات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گرمی افزود: انتظار می‌رود در راستای توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مردم شهرستان مسئولان حوزه بهداشت و درمان نظارت‌های خود در زمینه بهداشت مکان‌های عمومی را افزایش دهند.

ابراهیم امامی گفت: ایجاد تحول فرهنگی در حوزه بهداشت و درمان از اولویت‌ها در شهرستان بوده که در این راستا تکریم ارباب رجوع در دستور کار جدی بوده که تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مناسب به مردم در این حوزه جلب رضایتمندی آنها را شاهد بوده و بتوانیم در راستای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان گام‌های اساسی برداریم.

در این آئین با قدردانی از تلاش‌های اباذر جعفرپور به عنوان مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی، حسین قربانی به عنوان مدیر ‏جدید این شبکه معرفی شد.‏

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: 1502945:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین