پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
فرماندار شهرستان شیراز اعتقاد دارد که امروز و به واسطه تلاش‌هایی که دولت یازدهم انجام داد، امید مردم به دولت برای رفع مشکلات پررنگ‌تر شده است.

شعار سال: حیدر عالیشوندی چهارشنبه هشت شهریور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان شیراز گفت: همه می‌دانیم که کشور در ابتدای دولت یازدهم کجا قرار داشت و به لحاظ تورم، روابط بین‌الملل و ... چه شرایطی داشت.

او گفت: تورم مهارنشدنی، قیمت‌های افسار گسیخته، جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی و ... را دولت تلاش کرد که با تلاش مضاعف، تدبیر و مدیریت کند؛ امروز و به واسطه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و دیپلماسی روشن دولت و اقدامات انجام شده، شاهد موفقیت‌های فراوانی هستیم.

عالیشوندی با بیان اینکه برجام یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم بود، گفت: با وجود منتقدان نسبت به برجام، شاهد ارتقاء عزت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی و رفع مشکلات زیادی خصوصا در حوزه‌های اقتصادی هستیم.

او اعتقاد دارد که برجام در حوزه اقتصاد تاثیر بیشتری داشته و زمینه‌ای را فراهم کرده تا تامین مواد اولیه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به شکل مستقیم از کشورهای هدف تامین شود و در فرآیند عرضه نفت ضمن افزایش تولید، فروش را به شکل مستقیم به خریداران شاهد باشیم.

عالیشوندی تصریح کرد: اعتقاد نداریم که امروز تمام مشکلات ما در همه حوزه‌ها رفع شده است، اما اعتقاد داریم که امید مردم برای رفع مشکلاتشان توسط دولت بیشتر و پررنگ‌تر شده است.

فرماندار شیراز تاکید دارد که در استان فارس نیز هم استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی با همبستگی و تلاش همه مسئولان و وحدتی که بین همه مسئولان وجود دارد، امیدواری‌ها بیشتر شده است.

عالیشوندی در بخشی از سخنان خود با گرامی‌داشت ایام هفته دولت تاکید کرد که امروز هرآنچه داریم، به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران است و گفت: ایران اسلامی امروز یکی از امن‌ترین کشورها در منطقه و حتی جهان به‌شمار می‌رود و امنیت خود را مدیون و مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم و تمام نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی می‌داند.

فرماندار شیراز با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان دولت، تاکید کرد: اعتقاد داریم امروز همه افراد دغدغه خدمت دارند؛ شرایط کشور نیز شرایطی خاصی محسوب می‌شود؛ ارتقاء رضایت‌مندی مردم در این شرایط یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها است.

عالیشوندی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی، امید را در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد کرده و تسری و تعمیق بخشیم؛ از کارکنان و مسئولان دستگاه‌های دولتی می‌خواهم که در مواجهه با مردم، با رویی گشاده برخورد کرده و حتی اگر قرار است پاسخ منفی به درخواستی داده شود، این پاسخ با لبخند و لطافت باشد.

در این مراسم از 29 مدیر، 170 کارمند و 12 خبرنگار نمونه شهرستان شیراز به مناسبت هفته دولت، قدردانی و تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: 966-1173-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
انتظارات مردم از این دولت خیلی بالا رفته ؛ دولت روحانی باید به تمام وعده هایی که در عرصه سیاسی اقتصادی داده بود عمل کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین