پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
سید مهدی صادقی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با سفر به بخش سلفچگان قم و شرکت در جلسه شورای اداری این بخش، گفت: بنگاه های زود بازده و کوچک در مناطق روستایی حمایت می شوند.

شعار سال: سید مهدی صادقی عصر یکشنبه و همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با سفر به بخش سلفچگان قم و شرکت در جلسه شورای اداری این بخش، گفت: استفاده از ظرفیت های فنی و حرفه ای و برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان در راستای ایجاد اشتغال در بخش ها و روستاهای تابعه استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا افرادی که قصد سرمایه گذاری در بخش ها را دارند از نیروهای بومی استفاده کنند.

دغدغه مردم در مورد فعالیت مرغداری در روستای حسن آباد برطرف می شود

استاندار قم همچنین مساله آلودگی محیطی ناشی از فعالیت مرغداری در روستای حسن آباد از روستاهای بخش سلفچگان را مورد توجه قرار داد و گفت: طی سه ماه آینده فرایند اصلاح این واحد و کاهش آلودگی آن صورت پذیرد.

هفته گذشته جمعی از اهالی روستاهای حسن آباد، حسین آباد، فریدون آباد، دولت آباد و نصرتیه بخش سلفچگان در اعتراض به آلودگی های محیطی مرغداری های آن منطقه، مقابل استانداری قم تجمع کردند.

در استان قم حدود 600 واحد مرغداری وجود دارد که تا سال 97 تمامی واحدهای مرغداری استان شناسنامه دار می شوند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود مساله فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حل مشکلات این طرح مهم تصریح کرد: امیدواریم با اهلیت سنجی و مشخص نمودن مجری جدید فرودگاه شاهد بهره برداری از این پرروژه باشیم.

تفاهم نامه ساخت فرودگاه و دهکده گردشگری طرلاب در منطقه سلفچگان قم آذرماه 89 بین شرکت ارم کیش و استانداری قم منعقد و عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن ماه همان سال آغاز شد؛ این فرودگاه که در جاده قم - سلفچگان واقع شده، از شهر قم تقریبا 20 کیلومتر و از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران 125 کیلومتر فاصله دارد. ساخت فرودگاه بین المللی قم در سال 1390 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حالی در دستور کار قرار گرفت که بعد از گذشت شش سال هنوز بلاتکلیف است.

مسئولان پیش از تبدیل مسائل به دغدغه، برای حل آن تلاش کنند

صادقی همچنین بالاترین مدال افتخار برای دولتمردان را خدمت به مردم دانست و افزود: مسئولان باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند و پیش از این که مسائل به دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شود برای حل آنها تلاش کنند.

استاندار قم با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات و رای حداکثری به دولت تدبیر و امید افزود: دولت با پشتوانه مردم می تواند خدمات بهتری را به ارائه دهد.

وی امانتداری و وفای به عهد را از پیش نیازهای گرفتن مسئولیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیران استان باید برای رفع مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند و در صورت موفق نشدن صادقانه دلایل آن را با مردم مطرح کنند.

کلنگ زنی فاز دوم بوستان پیامبر اعظم (ص)، بهره برداری از راهدارخانه سلفچگان، دیدار با خانواده شهید صادقی در روستای قلعه چم و افتتاح پروژه گازرسانی روستای علی آباد به طول 25 کیلومتر با اعتبار 17 و نیم میلیارد ریال، از دیگر برنامه های سفر استاندار و اعضای شورای اداری استان قم در سفر بخش سلفچگان بود.

بخش سلفچگان قم از توابع این استان در فاصله حدود 45 کیلومتری شهر قم قرار دارد؛ این بخش به مرکزیت شهر سلفچگان به عنوان یکی از بخش های پنج گانه استان قم به شمار می آید که دارای یک نقطه شهری و چهار روستاست.

دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نامگذاری شده است

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 726819، www. jamaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین