پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: مسایل و مشکلات یک هزار و 265واحد تولیدی این استان در نشست کارگروه رفع موانع تولید، بررسی و مشکلات 61درصد از آنها یعنی 757 واحد رفع شد.

شعارسال: یدالله رحمانی، افزود: بررسی مسایل و مشکلات این تعداد واحد تولیدی در قالب برگزاری 212نشست کارگروه رفع موانع تولید استان انجام شد.

وی بیان داشت: همچنین مجموع تصمیم های این نشست ها منجر به یک هزار و 915 مصوبه شد.

رحمانی ادامه داد: عمده ترین مسایلی که در کارگروه رفع موانع تولید مطرح می شود شامل، بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حوزه های مختلف از جمله سیستم بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و دستگاه های خدمات رسان است.

او بیان کرد: گزارش سیستم بانکی و دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید نیز حاکی از آن است که تاکنون از محل تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رونق تولید در کشور، 295 میلیارد تومان به 222 واحد تولیدی که طرح های آنها به تصویب رسیده پرداخت شده است.

رحمانی اظهار داشت: از مجموع بیش از 2هزار واحد تولیدی استان که برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، 954 واحد پس از بررسی و تصویب کمیته های کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به سیستم بانکی معرفی شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: از مجموع 954 واحد معرفی شده به سیستم بانکی برای اخذ تسهیلات، 524 واحد تحت پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت، 412 واحد تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی و 18 واحد زیر پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار دارند.

رحمانی افزود: تسهیلات مصوب این واحدها در کارگروه رفع موانع تولید بیش از یک هزار و 317 میلیارد تومان است.

وی گفت: سیستم بانکی افزون بر تامین نیاز واحدهای کوچک و متوسط که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند به شکل مستقیم نیز نسبت به تامین نیازهای مالی این واحدها اقدام کرده و از این طریق نیز 2 هزار و 262 واحد موفق به اخذ 872 میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

رحمانی ادامه داد: در مجموع و با احتساب 80 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی در سال 95، تاکنون بیش از یک هزار و 247 میلیارد تومان از محل منابع طرح رونق تولید به واحدهای کوچک و متوسط استان پرداخت شده که از این بابت استان فارس یکی از استان های موفق در اجرای طرح رونق تولید محسوب می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 9مرداد 1397 ، کدخبر: 82987448،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا مدیریت حاضر بر استان فارس به نظر من خیلی تونسته کارامد عمل کنه! حالا باید نظر دوستان فارسی رو جویا شد! خیلی دوست دارم نظراتشون رو بخونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ماشالله یه کاری از اینا دیدیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین