پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
استاندار فارس گفت: سیاست کلی بر این است که کارخانه‌ها و واحدهای تولید فعال به ظرفیت اسمی خود رسیده و واحدهای نیمه تعطیل نیز به چرخه تولید بازگردند.

شعار سال: عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در جریان افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اظهار داشت: سیاست کلی مدیریت ارشد استان فارس بر این است که کارخانه‌ها و واحدهای تولید فعال به ظرفیت اسمی خود رسیده و واحدهای نیمه تعطیل نیز به چرخه تولید بازگردند.

وی با مهم دانستن توجه به واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آنها گفت: مشکلات مطرح شده از سوی تولیدکنندگاندر کارگروه‌های رفع موانع تولید و جذب سرمایه‌گذاری مطرح و تلاش می‌شود تا مشکلات برطرف شود.

رحیمی بانک‌ها را از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: برخی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات تعطیل یا از سوی بانک تملک شدند کهتلاش می‌کنیم این واحدها دوباره در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار فارس با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان فارس از 8.9 به حدود هفت گفت: استان فارس رتبه دوم کاهش بیکاری را دارد و امید استبا تلاش بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد رونق هر چه بیشتر تولید در استان فارس باشیم.

وی همچنین درباره کارخانه گل پونه که امروز افتتاح شد، بیان کرد: این مجموعه تکمیل‌کننده زنجیره تولید محصولات کشاورزی به ویژه سبزی‌جات است که با سرمایه‌گذاری حدود نه میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه نیمی از سرمایه مذکور با استفاده از تسهیلات صندوق توسعه تامین شده است، گفت: این مجموعه برای 130 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 2053863: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
به سلامتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین