پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
استاندار فارس گفت: سال گذشته 95 میلیون دلار و در شش ماهه اول امسال 840 میلیون دلار سرمایه جذب شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این رقم را به دو میلیارد دلار برسانیم .

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل تبادار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی با همت جمعی محقق می شود و با اطمینان می گویم که دست تمام سرمایه گذارانی را که با نیت واقعی ایجاد اشتغال در این عرصه وارد می شوند به گرمی می فشاریم .

تبادار گفت: به عنوان عضوی از مجموعه دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لحاظ توجه ویژه ای که در رای اعتماد قاطع به پیشنهاد رئیس جمهور در معرفی کابینه داشتند تقدیر می نمایم .

استاندار فارس افزود: بی شک حمایت های رهبر معظم انقلاب از برجام ، تدبیر ریاست جمهوری و روزها و ماه های پرکار و پر تلاشی که توسط تیم دیپلماسی در راستای حفظ منافع ملی کشور صورت گرفت و حمایت شجاعانه نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص فراموش نخواهد شد .

وی گفت: به برکت برجام، اتحاد و همدلی که در راستای ایران ستیزی بود به ایران دوستی تبدیل شده است حتی اگر افرادی مانند ترامپ و کشوری مانند آمریکا هم بخواهند سر ناسازگاری داشته باشند خودشان و کشورشان به انزوا کشیده خواهند شد و باز هم امیدواریم در راستای عزت و حکمت نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوع برجام به سامان برسد و با تعامل سازنده با دنیا و در پرتو زحمات انجام شده بهره کافی را در راستای منافع ملی و عمران و آبادانی کشور ببریم .

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: وجود سومین حرم اهل بیت (ع)، جاذبه های گردشگری فراوان، وجود بناهای سعدی و حافظ به عنوان ستاره های درخشان ادب فارسی در استان فارس ظرفیت های فراوانی را برای این استان رقم زده و فرصت های بسیاری را فراهم ساخته است و مسئولان باید پاسخگو باشندکه از این ظرفیت ها و قابلیت ها در راستای منافع مردم چقدر بهره می برند .

استاندار فارس گفت: نرخ بیکاری در ابتدای کار دولت یازدهم در استان 16.3 بوده که بالاتر از نرخ بیکاری کشور بوده اما با تلاش های فراوان امروز نرخ بیکاری در فارس به 11.4 رسیده است که یک درصد از متوسط کشوری پائین تر می باشد و بایستی تلاش کرد با بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های استان نرخ بیکاری را کاهش داد .

وی گفت: آرامش و امنیتی که امروز در کشور وجود دارد حاصل جانفشانی ها و ایثارگری های عزیزانی است که برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و عزت مملکت از همه هستی خود گذشتند و جا دارد که امروز همه مسئولان با اهتمام ویژه برای اجرای سیاست های تدوین شده دولت در راستای رونق اقتصادی، رفاه عمومی، تولید و اشتغال تلاش داشته باشند .

استاندار فارس توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه را يكي از بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: در كنار توسعه كارآفريني، مشاركت مردمي نيز نقش موثری ایفا خواهد كرد و با توجه به محدودیت های اعتباری که وجود دارد نمی توان برنامه های کلان کشور را اجرایی نمود در نتیجه همت همه مسئولان در سطح کلان و در استان پر ظرفیت فارس باید جلب و جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي باشد .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان فارس)، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 967-1773-5: www.fars.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین