پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
در پی درج گزارش عملکرد نُه ماهه دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و تحلیل کوتاه این سایت بر آن دفتر وی جوابی برای این سایت ارسال کرده است که در ادامه می خوانید:

شعار سال: در پی درج گزارش عملکرد نُه ماهه دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و تحلیل کوتاه این سایت بر آن دفتر وی جوابی برای این سایت ارسال کرده است که در ادامه می خوانید:

***

مدیریت محترم سایت آفتاب لارستان

با سلام و تبریک سال نو؛ احتراما بدنبال ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه دکتر جعفرپور، نماینده لارستان، خنج و گراش ( صرفا در حوزه شهرستان لارستان ) در تاریخ ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵تحلیلی بر روی خروجی آن سایت قرار گرفته که در این خصوص برخی نکات جهت اطلاع بینندگان محترم ارائه می گردد:

۱( ادعا شده که ارتقای اداره مخابرات لارستان به «مدیریت» هنوز به طور رسمی ابلاغ نشده است. لازم به ذکر است که این ارتقاء صورت گرفته و رسما در نامه مورخ ۱۵ دی ماه ۹۵مدیرکل مخابرات فارس ابلاغ شده است.

۲( در حوزه بهداشت و درمان، الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان علاوه بر تأثیر مهمی که برخدمت رسانی بهتر بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان خنج خواهد داشت، افزوده شدن حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت به زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از لحاظ قدرت چانه زنی در مطالبات و معادلات وزارتخانه بر کسی پوشیده نیست و علاوه بر آن موجب شده حدود ۱۳۰ میلیارد ریال بودجه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز کسر و به دانشکده علوم پزشکی لارستان افزوده گردد.

۳(در تحلیل مذکور، سر جمع بودجه های جذب شده عدد ۷۲ میلیارد ریال آورده شده که مطلقا صحیح نیست زیرا گزارش عملکرد ۹ ماهه بنابر ارائه گزارش ریالی اعتبارات جذب شده نداشته است. برای توضیح بیشتر، الحاق شبکه بهداشت و درمان خنج به دانشکده علوم پزشکی به تنهایی ۱۳۰ میلیارد بودجه جذب کرده است که در محاسبات تحلیلی سایت مورد توجه قرار نگرفته است و یا در بحث راه ها، برای احداث تونل دوم منصور آباد ۳۲۰ میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح بنارویه ۷۰ میلیارد ریال و برای ۱۰ کیلومتر باند دوم راه لار- جهرم ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و ابلاغ شده است.

بر این منوال اگر خواسته باشیم همه موارد گزارش عملکرد را بر مبنای بودجه جذب شده برگردانیم، بینندگان سایت تصدیق خواهند کرد که بودجه قابل توجهی جذب شده است.

۴(برخی اقدامات بزرگ و تأثیرگذار در حوزه های مختلف در ۹ ماهه اخیر پایه ریزی و آغاز گردیده که بعضا بدلیل عدم ایجاد حساسیت ذکر نگردیده و پیشرفت های خوبی نیز داشته است و یا تصویب و ابلاغ پروژه آزادراه لار- بندرعباس به طول ۱۲۰ کیلومتر توسط بخش خصوصی که توسط اداره کل راه و شهرسازی در صدد جذب سرمایه گذار می باشد و موارد مشابه جزئی از عملکرد ۹ ماهه بوده که در انتظار اتمام کار، در این گزارش نیامده ولی به طور طبیعی وقت و انرژی زیادی را مصروف خود داشته است.

۵(به جز توضیحات فوق که به عنوان نمونه ذکر گردید موارد قابل توضیح دیگری نیز وجود دارد که به منظور پرهیز از اطاله کلام از ذکر آن ها خودداری می گردد. البته این به معنای بی نقص بودن عملکرد نماینده نیست و کماکان شخص نماینده و دفتر ایشان خود را نیازمند انتقادهای سازنده و منصفانه می بیند و از آن استقبال خواهد کرد.

با تشکر/ مظفری؛ دفتر نماینده مردم در لارستان

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب لارستان، تاریخ 1 فروردین 96، کد مطلب:: www.aftablarestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
برمبنای معجزه هم که نمی تونه باشه
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
استاني شدن انتخابات براي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي ايران اشتباه محض است چون با اين طرح فقط مردم مراكز استانها درمجلس شوراي اسلامي ايران نماينده خواهند داشت و مردم بقيه شهرستان های غير از مردم ساكن در مراكز استان ها در كشور نماينده درمجلس شوراي اسلامي ایران نخواهند داشت البته تاكنون نيز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماينده داشته اند و مردم شهرستان هاي خنج و گراش فاقد نماينده ای در مجلس شوراي اسلامي بوده اند كار صحيح اين است كه بدون توجه به جمعيت و مذهب و دین اكثريت مردم ساكن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین