پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
استاندار فارس گفت: خبرنگار باید پاکباخته باشد و هوس نام و نان او را دچار تزلزل نکند.

شعار سال: عنایت الله رحیمی ظهر چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار با پاسداشت مقام اصحاب رسانه به ویژه شهدای این عرصه، افزود: تعامل مثبت با دستگاه های اجرایی در این نشستها روی می دهد.

وی با تاکید بر اینکه وظایف رسانه ها روشن ساختن افکار عمومی است و با وظیفه شناسی و صداقت به مردم این کار خطیر انجام می گیرد، بیان کرد: مولفه هایی باید مورد توجه قرار گیرد از جمله وضعیت امروزی جامعه و کشور و تهدیدات دشمن را بشناسیم زیرا امروز بیشتر تهدید از سوی دشمن بر علیه کشور است.

رحیمی با تصریح اینکه این روزها در برخی رسانه ها ترویج فرهنگ غیردینی رسوخ یافته است، افزود: یکی از رسالت های خبرنگاران این است که در راه ترویج فرهنگ دینی بکوشند.

به گفته استاندار فارس، دشمن بر از بین بردن سرمایه اجتماعی این نظام تکیه کرده است و این سرمایه مردم و نخبگان هستند.

رحیمی با بیان اینکه خواسته و ناخواسته عده ای در مسیر درخواستهای دشمن گام بر می دارند، افزود: از ایجاد حس بی اعتمادی بکاهیم زیرا دشمن می خواهد با طراحی موضوع بی اعتمادی بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد درحالیکه اعتماد نقطه قوت نظام است.

از سویی به گفته استاندار فارس، کارآمدی خود را این نظام در همه جوانب نشان داده است؛ این نظام علیرغم همه هجمه ها توانسته در طول سال های پس از انقلاب اسلامی از سرحدات این کشور دفاع کند، اما می بینیم در زمینه های مختلف می خواهند پایداری امنیتی را ضعیف جلوه دهند در حالیکه در زمینه عمران و آبادانی قابل درک هست چه جهش های بزرگی شکل گرفته است.

رحیمی خطاب به اصحاب رسانه فارس، گفت: اصحاب رسانه باید به این مسایل توجه داشته باشند تا دشمن بذر یاس و نومیدی را در دل نتواند بکارد.

وی اضافه کرد: حتما وحدت در این کشور نقطه قوت بوده است، اما عده ای تلاش دارند وحدت بین قوا را مخدوش کنند، بنابر این باید مرز بین نقد و تخریب را خوب تشخیص داد.

استاندار فارس با این حال اعلام کرد: این را یقین دارم تامین دسترسی به اطلاعات، درآمد، بیمه و امنیت شغلی نیازمند حمایت های قانونی است.

وی یادآور شد: پرداختن به اینکه خبرنگاری به عنوان یک شغل سخت و زیان آور پذیرفته شده است در دولت مورد توجه قرار گرفته و بدین خاطر تلاش می کنیم بیمه خبرنگاران سریعتر به نتیجه برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 98، کد مطلب: 4687343: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین