پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
استاندار فارس و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی طی روزهای گذشته مشغول خداحافظی با گروه های مختلف هستند.

شعارسال: با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان استان فارس نیز همچون سالهای گذشته بازهم شاهد تحولاتی خواهد بود که از جمله آن تغییر استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار شیراز و...است.

در این راستا اسماعیل تبادار طی چند روزگذشته جلسات مختلفی را با فرمانداران استان، شورای شهر شیراز و... برگزار کرد و هادی پژوهش جهرمی نیز به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس روز گذشته با ارسال پیامک خداحافظی خود را از استانداری فارس اعلام کرد.

طبق شنیده ها قرار است با برگزاری جلسه شورای اداری استان فارس اسماعیل تبادار، هادی پژوهش به طور رسمی خداحافظی خود را اعلام کنند.

اما در این راستا اسم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در بین افراد بازنشسته قرار دارد در حالیکه علی همتی تاکنون در این راستا صحبتی نکرده است.

همتی، در خصوص اینکه اسم شما در لیست بازنشستگان قرار دارد، گفت: شما تمایل به رفتن من دارید اما خود من بی اطلاع هستم.

وی تاکید کرد: اگر دوست دارید که بروم من می روم اما اگر می خواهید می مانم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23آبان1397 ، کدخبر: 4458385: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین