پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
استاندار جدید فارس گفت: از همه خیرخواهان برای کمک به توسعه استان فارس دست یاری دراز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با رضایت مردم را بیش از پیش جلب کنیم.
شعار سال: استاندار جدید فارس گفت: از همه خیرخواهان برای کمک به توسعه استان فارس دست یاری دراز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با رضایت مردم را بیش از پیش جلب کنیم.

عنایت‌الله رحیمی، به اهم برنامه‌های اولویت‌دار خود اشاره کرد و اظهار داشت: معتقدیم باید همه چالش‌ها و توانمندی‌هایی که در استان فارس داریم باید به عنوان اولویت در نظر گرفته شود و برنامه‌ها نیز بر مبنای توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و مشکلاتمان تعیین شود.

وی بیان کرد: بهترین توانمندی استان فارس در حوزه نیروی انسانی نخبه و دانشگاهی است که از یک سو به عنوان یک توانمندی محسوب می‌شود و از سویی دیگر با وضعیتی که متاسفانه با آن روبه‌رو شدیم در قالب تحصیلکردگان بیکار دچار چالش‌هایی شده‌اند که نهایت تلاشم این است که بتوانم فرصت‌هایی را ایجاد بکنم که این عزیزان بتوانند در جایگاه متناسب خود در قالب ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب و جلب سرمایه‌گذاری‌ها که می‌تواند فرصت‌های شغلی مناسبی برای ما مهیا کند در این زمینه گام برداریم.

استاندار جدید فارس افزود: ایجاد اشتغال یکی از اولویت‌های اساسی برنامه‌های استان قرار می‌گیرد، هرچند که راه در این زمینه سخت و پرپیچ و خم است، اما با توکل به خدا و همراهی دستگاه‌های اجرایی و گرفتن کمک از بخش خصوصی و همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توان جلب و جذب کرد این امر محقق می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه چالش دیگری که در حال حاضر در استان فارس با آن روبه‌رو هستیم چالش آب است افزود: دولت تدبیر و امید در این زمینه برنامه‌های خوبی را تدوین و در قالب ایجاد سدها برا استحصال روان‌ آب‌ها،عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی به مرحله اجرا گذاشته که این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز، کنتوردار کردن چاه‌های مجاز با استفاده از کنتورهای هوشمند و حجمی، ترویج کشت‌های کم آب‌بر، توسعه کاشت گیاهان دارویی و تغییر نوع و الگوی کشت و زمان کشت، اصلاح روش‌های آبیاری همه از اولویت‌هایی است که برای چالش آب به آن در استان فارس توجه شده و ادامه می‌یابد.

استاندار فارس بیان کرد: در حال حاضر همچنین ساخت چهار سد در دست اجرا داریم که در این راستا نیز اجرای شبکه آبرسانی زیردست سدها نیز به طور مکانیزه برای برطرف کردن چالش آب در دستور کار قرار گرفته و برای آن تاکید داریم و پافشاری می‌کنیم.

رحیمی با بیان اینکه چالش دیگر که باید بیش از اینها به آن توجه می‌شد و بشود موضوع محیط زیست به ویژه تالاب‌ها است خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش زیادی برای مطالعه آنها شد و مقدمات کارهای اجرایی برای تالاب‌هایی همانند ارژن و پریشان ایجاد شده و در این راستا تشکل‌های مردم نهاد نیز برای توانمندسازی جوامع محلی اطراف این تالاب‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به زودی برنامه‌های اولویت‌دار استان فارس را در بخش‌های دیگر از جمله صنعت، گردشگری و توسعه راه‌ها تشریح می‌کند گفت: از همه خیرخواهان برای کمک به توسعه استان فارس دست یاری دراز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با رضایت مردم را بیش از پیش جلب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 دی 1397، کدخبر: 1917891 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
شاید خیرین یک فکری بکنن وگرنه مدیران سرشون شلوعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین