پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان ورزشی که در این استان وجود دارد، می کوشیم یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشیم.
شعار سال: استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان ورزشی که در این استان وجود دارد، می کوشیم یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشیم.

 عنایت الله رحیمی، در نشست شورای عالی ورزش استان فارس گفت: بر این باوریم که هر هفته فارس میزبان یک رویداد فرهنگی ورزشی و هنری باشد تا از این طریق اقتصاد این استان متحول شود.

وی، با بیان اینکه برای گسترش اقتصاد ورزشی نیاز به توسعه و بهسازی فضاهای ورزشی داریم، اظهار داشت: در این زمینه در فارس فعالیت های خوبی انجام شده است اما کافی نیست چرا که باید به مردم و به ویژه جوانان خدمات بیشتری در ورزش ارایه دهیم.

رحیمی، اضافه کرد: امروزه دیپلماسی ورزشی نیز در بسیاری از کشورها دنبال می شود زیرا این امر موجب قرابت و نزدیکی فرهنگی میان ملت ها خواهد شد.

استاندار فارس ادامه داد: پس از انقلاب و به ویژه در دولت دوازدهم تلاش های خوبی در زمینه ورزش همگانی صورت گرفته اما باید به ورزش حرفه ای و قهرمانی هم بیشتر بپردازیم چرا که توانمندی های کشورمان در میدان های بین المللی بیشتر نمایان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تکمیل ورزشگاه پارس و سالن 6 هزار نفره شیراز به عنوان طرح های شاخص ورزشی این استان باید از سوی وزارت ورزش و جوانان دنبال شود.

** نوید افتتاح 45 طرح ورزشی و 6 خانه جوان در فارس

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم در این نشست گفت: در دهه فجر امسال، 45 طرح ورزشی و 6 خانه جوان در این استان افتتاح می شود.

حیدر علی کامیاب کلانتری افزود: همچنین به مناسبت این دهه مبارک، 700 برنامه متنوع ورزشی در شهرهای مختلف فارس اجرا خواهد شد.

او بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی اما امروز در دور افتاده ترین نقاط استان فارس، امکانات ورزشی ایجاد شده است.

وی همچنین اظهار داشت: شهر شیراز از سی ام بهمن لغایت سوم اسفند ماه 97 میزبان رقابت های بین المللی کاراته با شرکت 10کشور در بخش زنان و مردان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1397، کدخبر: 805481 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
انشالا خدا ایشالا به همتون کمک کنه که باعث افتخار استان و کشور شید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین