پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
استاندار فارس با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین بستر آگاهی سازی برای مقابله با اشاعه مصرف مواد مخدر در جامعه است، گفت: تدوین برنامه‌هایی هدفمند در سطوح مختلف آموزشی ضروری است.

شعارسال: دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهارداشت: امر مبارزه با مواد مخدر عملی انسانی و اسلامی است همچنین اقدامی قانونی و رسالتی ملی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان نیرویی خدوم و تلاش گر در عرصه نظم و امنیت جامعه و جلوگیری کننده از توزیع و حمل و کشت مواد مخدر وظایف خود را به خوبی انجام داده است، تاکید کرد: هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه ها نیز در امر مبارزه با مواد مخدر تاثیر گذار است.

استاندار فارس با بیان اینکه سوداگران مرگ جوانان و نیروی فعال جامعه را هدف قرار می‌دهند، اظهار کرد: ترویج مواد مخدر قطعا می‌تواند نیروی خلاق، مبتکر و دارای انرژی جوانی که توسعه مملکت را رقم میزند با آسیب مواجه کند.

نماینده دولت در استان فارس اقدامات فرهنگی از قبیل ایجاد حساسیت در جامعه و میان خانواده ها را از مهمترین گام های مبارزه با مواد مخدر دانست.

دکتر رحیمی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، فضای مجازی و بهره گرفتن از ظرفیت خطابه های روحانیت و ائمه جمعه را از دیگر راهکارهای توسعه فرهنگی مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

دکتر رحیمی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین بستر آگاهی سازی برای مقابله با اشاعه مصرف مواد مخدر در جامعه است، گفت: تدوین برنامه‌هایی هدفمند در سطوح مختلف آموزشی ضروری است.

استاندار فارس همچنین بر لزوم ساماندهی مراکز نگهداری از معتادین متجاهر و افزایش ظرفیت این مراکز در شیراز تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد هیچ کاری بزرگتر و ارزشمند تر از بازگرداندن زندگی به یک انسان نیست بنابراین نباید به امر مبارزه با مواد مخدر به شکل تکلیف اداری نگاه کنیو


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7بهمن 1397 ، کدخبر: 804911،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
برنامه اموزشی که بر پایه تبلیعات باشه که نمیتونه فرهنگ سازی کنه و اموزش بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین