پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم قدردانی از خدماتش که به همت اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: از همه کسانی که در مدت 5 سال مسئولیت من در سمت استانداری کمک کردند قدردانی می‌کنم. و هم چنین گفت هرچند از این پست بازنشسته شدم اما حاضرم به عنوان مشاور در خدمت استاندار فعلی استان و تولید‌کنندگان باشم
شعارسال:استاندار سابق همدان گفت: هرچند از این پست بازنشسته شدم اما حاضرم به عنوان مشاور در خدمت استاندار فعلی استان و تولید‌کنندگان باشم.

محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم قدردانی از خدماتش که به همت اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: از همه کسانی که در مدت 5 سال مسئولیت من در سمت استانداری کمک کردند قدردانی می‌کنم .

وی خطاب به استاندار جدید همدان، گفت: این مردم قدر‌شناس زحمت و تلاش هستند و اگر مسئولی تلاش کند از تلاش‌های او به نحو احسن قدر‌دانی خواهند کرد پس لازم است که در استان برای موفق شدن حتما از مشاوره تولید‌کننگان و صنعت‌گران در استان برای توسعه بهره‌مند شوید.

نیکبخت در توصیه بعدی خود بعد از تقدیر و تشکر از همه فعالان صنعتی و عرصه تولید استان، افزود: باید قدر نماینده ولی فقیه را در استان بود چرا که وی فردی با تدبیر، و دانا است و به عنوان محور وحدت و همدلی در استان شناخته می‌شود همیشه برای توسعه استان کمک حال مسئولان به خصوص استاندار بوده است و اجازه نداده است نظم و آرامش استان به بخورد.

وی گفت: کاری دیگری که آقای شاهرخی باید انجام دهد پیگیری اتمام پتروشیمی هگمتانه است که 95 درصد پیشرفت دارد و اشتغال یک هزار نفری در استان ایجاد می‌کند و سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم حاضر است بدهی‌ها را به طور کامل بپردازد تا این طرح راه‌اندازی شود.

استاندار سابق همدان اظهار داشت: هرچند از این پست بازنشسته شدم اما حاضرم به عنوان مشاور در خدمت استاندار فعلی استان و تولید‌کنندگان باشم و هر زمان که اراده کردند با همراهی من مشکلات آنان را با رایزنی در تهران حل کنم تا استان همچنان در مسیر توسعه، حرکت خود را با سرعت ادامه دهد.

عضوهیات مدیره شرکت خصوصی فولاد ویان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت تولید 420 هزارتنی این شرکت در استان اظهار داشت زمانی که این شرکت کارش را آغاز کرد 55 میلیون یورو سرمایه‌گذاری داشت و به مرور با پیگیری استاندار و سایر مسئولان مشکلات این واحد حل شد و در حال حاضر کل تولید این شرکت در کشور به مصرف می‌رسد

مجتبی حاجی شفیعی افزود: استاندار همدان برای حل مشکلات این کارخانه به لحاظ مالی بار‌ها مرا در اتاق معاون اول رئیس جمهور و وزیر و سایر مسئولان همراهی کرد تا امروز شرکت با بیش از یک هزار نفر فعال در این بخش بخشی از بار تولید و توسعه و اشتغال استان را بر دوش داشته باشد.

وی گفت: استاندار سابق همدان همیشه دغدغه تولید داشت و برای اشتغال تولید‌ کنندگان را به شکل‌های قانونی یاری می‌داد.

رئیس اتاق اصناف همدان هم اظهار داشت: ما با تفکر توسعه گرایی همیشه همراه بودیم و استاندار سابق همدان این تفکر را داشت و نمونه آن پیگیری راه‌اندازی راه‌آهن همدان به تهران، فرودگاه و نیرو‌گاه‌های خورشید است. در این کشور به افرادی احتیاج داریم که چنین روحیه‌ای داشته باشند.

حسین محرابی گفت: همدان کمترین بیکاری را دارد. و مردم خدمتگزاران خودشان را فراموش نمی‌کنند و قدر‌دان افراد دلسوز هستند. اکنون ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی است و نباید اجازه داد غول تورم کمر کشور را خم کند. هر چند که هر روز در این شرایط سفره مردم روز به روز کوچکتر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار27آبان 97، کدخبر: 1878276،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین