پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان خطاب به استاندار جدید همدان گفت: امکانات و بودجه‌ها بر اساس شاخص و عادلانه در استان همدان توزیع شود.

شعارسال: مفتح در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: نیکبخت مدیری باصداقت، با صراحت لهجه، کاردان و مسلط به فرآیند امور، مورد توجه و مقبول مدیران کشور، پرکار بود که اولویت ویژه به مسائل اقتصادی پرداخته و حل مشکلات مردم را انجام داد؛ تلاش برای بهبود و ارتقاء وضعیت اقتصادی و درآمد سرانه استان و ارتباط وسیع با مردم از ویژگی‌های بارز نیکبخت بود.

وی با اشاره به خدمات نیکبخت در زمان معاونت و استانداری در همدان، گفت: نیکبخت بیشترین زمان استانداری را در استان همدان داشت و تأکید بر رشد اقتصادی و درآمد استان داشته است؛ کمتر گزارش شده در استان دیگری استاندار در همه جلسات به ویژه جلسات اقتصادی حضور یابد که این امر جای تقدیر دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: طی دوران خدمت نیکبخت در همدان، پروژه‌های عمرانی مختلفی به بهره‌برداری رسید که می‌تواند چهره استان را دگرگون کند که بحث راه‌آهن و فرودگاه از آن جمله بود.

وی با بیان اینکه نیکبخت استان همدان را در سطح بین‌المللی معرفی کرد، افزود: فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی از دیگر اقدامات خوب نیکبخت بوده که نتیجه این اقدامات آماده بودن بستر در استان است که طی سال‌های آینده به ثمر برسد؛ نیکبخت در صدر لیست خدمتگزاران استان ثبت می‌شود.

مفتح تصریح کرد: با شناختی که مردم استان و نمایندگان از شاهرخی داشتند و سوابق او، موجب شد با معرفی شاهرخی به عنوان استاندار در بین نمایندگان مخالفتی از هیچ یک از نمایندگان نداشتیم و حتی موافقت هم شد؛ با شرایط بسیار مناسبی توانست در هیأت دولت نیز حکم استانداری را بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه با تجربیت خوب شاهرخی و آشنایی با استان و همکاری نمایندگان امیدواریم همچنان همدان در مسیر رشد و ترقی باشد، ادامه داد: مردم متدین، شهید پرور، انقلابی و همیشه در صحنه، روحانیت انقلابی و بصیر، حوزه و دانشگاه‌های فعال و مدیران فعال، متعهد و متدین و یگر پتانسیل‌های عظیم انقلابی و سخت کوش، سرمایه گران‌سنگ موجود در استان همدان است که با مدیریت خوب شاهرخی امید است تمام این ظرفیت‌ها به صحنه آمده و شاهد شکوفایی بیشتر استان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان خاطرنشان کرد: نمایندگان استان، آمادگی خود را در همکاری و اخذ اعتبارات اعلام می‌کنیم؛ باید از مدیران توانمند در تمام استان استفاده و توجه به مزیت‌های بومی و منطقه‌ای شود.

وی در پایان خطاب به شاهرخی با تأکید بر اینکه امکانات و بودجه‌ها بر اساس شاخص و عادلانه توزیع شود، یادآور شد: استفاده از نیروهای متدین در استان و فعال کردن پروژه‌های تعطیل شده به دلیل کمبود بودجه نیز در دستور کار قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نافع، تاریخ انتشار: 29آبان1397 ، کدخبر: 34008 : nafee.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین