پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
استاندار همدان از آغاز بررسی سند عملیاتی راهبردی استان همدان به تفکیک شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ستاد پیگیری ثبت جهانی تپه هگمتانه به ریاست معاون عمرانی استاندار همدان تشکیل خواهد شد.
شعار سال: سیدسعید شاهرخی صبح دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور معاونان استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان، فرماندار و شهردار همدان و جمعی از مدیران استان برگزار شد از آغاز بررسی و تدوین سند توسعه استان همدان با چشم انداز سال ۱۴۰۰ به صورت شهرستان به شهرستان خبر داد.

وی در جلسه بررسی و تدوین سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان با تاکید بر اینکه پیگیری پروژه‌ها و طرح‌های آورده شده در سند توسعه استان همدان گفت: برای پیگیری و به نتیجه رسیدن باید پروژه‌های مهم در سند به عنوان تابلو درج و رصد و پیگیری آن هدف ما باشد.

استاندار همدان یکی از جهت گیری ها را بهره گیری از ۱۷ هزار تن ظرفیت معدن در استان همدان عنوان کرد و گفت: در حوزه کشاورزی و بر اساس سند برنامه ششم دو کار مهم و با اهمیت مدنظر است و باید توسعه روش‌های نوین آبیاری و توسعه کشت گلخانه‌ای پیگیری شود چراکه کارهای ماندگاری هستند و همه باید به تحقق آن کمک کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در سند توسعه هر شهرستان باید تحقق اهداف تعیین شده در بازآفرینی شهری ذکر شود، گفت: ستاد پیگیری ثبت جهانی تپه هگمتانه به ریاست معاون عمرانی استانداری همدان تشکیل خواهد شد.

استاندار همدان همچنین با بیان اینکه توجه به گردشگری سلامت و پذیرش دانشجوی خارجی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اقدام خوبی است که باید توسعه پیدا کند، گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده وحدت و همدلی لازم است.

گفتنی است؛ در اولین جلسه، سند توسعه شهرستان همدان بررسی و مدیران از طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده برای درج در سند دفاع کردند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:19فروردین 1398،کدخبر:4584109،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین