پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساخت مسیر گردشگری از آرامگاه بوعلی تا تپه هگمتانه فرصتی خوب برای جذب گردشگر در همدان است.
شعار سال: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساخت مسیر گردشگری از آرامگاه بوعلی تا تپه هگمتانه فرصتی خوب برای جذب گردشگر در همدان است.
 ابراهیم مولوی شامگاه شنبه در نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رویدادهای 2018 همدان اظهار داشت: گردشگری فرصت خوبی برای کشور ماست تا ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در این عرصه دارد می‌تواند به‌خوبی از این فرصت استفاده کند، افزود: اگرچه جذب توریسم بسیار اهمیت دارد اما پیش از آن باید فضا جامعه را آماده کنیم یعنی ببینیم اگر روزی یک توریسم خارجی به شهرمان آمد آیا می‌توانیم امنیت او را تأمین کنیم یا خیر.

رئیس شورای اسلامی همدان بابیان اینکه در آمدهای به‌دست‌ آمده از صنعت توریسم می‌تواند در توسعه استان بسیار اثرگذار باشد عنوان کرد: با اجرای رویدادهای گردشگری 2018 در همدان فرصت مناسبی نصیب استان شده است که باید با برنامه‌ریزی نهایت استفاده را از آن ببریم وگرنه تنها بیت‌المال را هدر داده‌ایم.

وی با تشریح اقدامات شورای اسلامی شهر همدان برای رونق گردشگری در استان ابراز کرد: خوشبختانه اقداماتی خوبی مانند ساماندهی ورودی‌های شهر، صدور رایگان پروانه ساخت برای 15 هتل، ساخت پیاده راه‌ها و غیره در همدان از سوی این نهاد انجام‌شده است.

مولوی با بیان اینکه برخی تلاش می‌کنند تا با تضعیف این رویداد مهم دولت تدبیر و امید را ناکارآمد نشان دهند گفت: ناکامی دولت تدبیر امید در اصل ناکامی نظام اسلامی به شمار می‌آید بنابراین همه باید از این ظرفیت برای معرفی استان استفاده کنیم.  

وی ابراز گلایه‌مندی از عدم برنامه‌ریزی صحیح در همدان عنوان کرد: اگر به‌جای ساخت مساکن مهر درجاهایی مانند تپه امام  آن‌ها را در بلواری مانند آیت‌الله نجفی می‌ساختیم آن‌وقت سیما و منظر شهری بهتری داشتیم که ما را در جذب گردشگران داخلی و خارجی کمک می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اعلام اینکه ساخت مسیر گردشگری از آرامگاه بوعلی سینا تا تپه هگمتانه فرصتی خوبی برای جذب گردشگر در همدان است ابراز کرد: ظرفیت‌های خوبی برای برندسازی در همدان وجود دارد و اگر ما بتوانیم از ظرفیت جوانان برای مشارکت بیشتر مردم در این عرصه استفاده کنیم نتایج بهتری به دست می‌آوریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1724650 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
همین اقدام ها در زمینه گردشگری شاید بتونهمسیر رو به روی خارجی ها باز کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین