پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: رویداد ۲۰۱۸ یک فرصت استثنایی برای معرفی نهاوند است که به تبع آن می‌توانیم گردشگر برای شهرستان جذب کنیم.
شعار سال: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: رویداد ۲۰۱۸ یک فرصت استثنایی برای معرفی نهاوند است که به تبع آن می‌توانیم گردشگر برای شهرستان جذب کنیم.
محسن جانجان در نشست خبری که صبح امروز با محوریت همایش گردشگری و معبد لائودیسه در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: در رویداد 2018  سفیران گردشگری 180 کشور دنیا مهمان همدان هستند که این یک فرصت استثنایی است و ما می‌توانیم با دعوت از سفیران این کشورها به نهاوند، شهرستان را به آن‌ها معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: با معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان به سفیران این کشورها در واقع می‌توانیم جذب گردشگر را برای شهرستان داشته باشیم و اگر در این زمینه تلاش نکنیم و موفق نباشیم شهرستان ضرر می‌کند.

جانجان با بیان این‌که 22  و 23 اردیبهشت همایش تخصصی گردشگری در گیان نهاوند برگزار می‌شود، افزود: سهم نهاوند از اعتبارات رویداد 2018 بستگی به تلاش خود شهرستان دارد و این‌که چه تعداد رویداد بتوانیم برای شهرستان تعریف کنیم می‌توانیم اعتبارات بیشتری از این رویداد برای شهرستان جذب کنیم.

وی با بیان این‌که از شهرداران شهرستان بیشترین انتظار را برای جذب اعتبار در رویداد 2018داریم، عنوان کرد: از همین روی از همه مسئولان نهادها و ادارات شهرستان تقاضا داریم برنامه‌ها و طرح‌هایی برای این رویداد ارائه دهند تا بتوانیم اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب کنیم در غیر این صورت دوباره شهرستان در انزوا قرار می‌گیرد و نهاوند ضرر می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند بیان کرد: بیشترین طرح و رویدادی که انتظار می‌رود برای شهرستان نهاوند تعریف شود باید توسط شهرداران شهرستان ارائه داده شود و باید برنامه‌های آن‌ها برای این رویداد مشخص شود.

جانجان تاکید کرد: همه نهادها و ادارات شهرستان در این رویداد مهم ذی‌نفع هستند لذا به عنوان یک مطالبه از همه نهادها و  ادارات شهرستان تقاضا داریم که همه تلاش خود را به کار بگیرند که طرح ارائه بدهند و اعتبار بگیرند.

* فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه تابستان امسال آغاز می‌شود

وی با اشاره به اهمیت کاوش معبد لائودیسه، اظهار داشت: فصل چهارم کاوش منطقه دو خواهران در تابستان آغاز می‌شود که بخشی از اعتبارات برای این ‌مرحله کاوش و تملک ملک‌ها به صورت درون سازمانی تامین شده است و  البته فعلا در مرحله ارزیابی کارشناسی قیمت ملک هستیم که بعد از کارشناسی تخریب ملک و تملک آغاز می‌شود.

جانجان با اشاره به طرح‌های مشاغل خانگی در نهاوند، تصریح کرد: 215 طرح در قالب مشاغل خانگی از نهاوند در سامانه کارا ثبت شده که همه این طرح‌ها پس از بررسی تصویب شده‌اند و اعتبار این طرح‌ها هفت میلیارد تومان بوده و بخشی از تسهیلات هم پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند افزود: سفره خانه سنتی فارسبان با تسهیلات 600 میلیون تومان توسط اداره میراث فرهنگی  برای توسعه اشتغالزایی و گردشگری در سراب فارسبان احداث می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711546 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
نهاوند از بهترین شهر ها بخصوص از نظر زیبایی در ایرانه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین