شعارسال: معاون مدیر معاونت تاکسیرانی و حملونقل بار و کالای همدان از توزیع دفترچه راهنمای گردشگری در بین تاکسیرانان خبرداد و گفت: تا 15 اردیبهشت تمام تاکسیرانان همدان دفترچه راهنمای گردشگری دریافت خواهند کرد.
مهران حاجیان ، با اشاره به اینکه اقداماتی توسط معاونت تاکسیرانی در راستای رویداد «همدان 2018» صورت گرفته است، اظهار کرد: دفترچههای راهنمای گردشگری به 5 زبان انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و فارسی تهیه شده است که هفته آینده تمام تاکسیداران همدان به این دفترچه مجهز خواهند شد.
وی با بیان اینکه همدان 3500 تاکسی با 4600 راننده دارد، افزود: رانندگان با در اختیار گذاشتن دفترچه راهنمای گردشگری به گردشگران میتوانند در زمینه رساندن آنها به مقصد مورد نظر کمک کنند.
حاجیان از انعقاد تفاهمنامه تاکسیرانی با جهاددانشگاهی همدان در زمینه آموزش به رانندگان خبر داد و یادآور شد: تفاهمنامهای با جهاددانشگاهی واحد همدان در راستای آموزش نوع رفتار با گردشگر منعقد شده و کلاسهایی برگزار میشود.
وی ادامه داد: همچنین در راستای رویداد گردشگری «همدان 2018» آژانس باران همدان به عنوان آژانس نمونه گردشگری کشور معرفی شده و قرار است در میدان هگمتانه نیز ایستگاه گردشگری ویژه این شرکت داده شود.
معاون مدیر معاونت تاکسیرانی و حملونقل بار و کالای همدان خاطرنشان کرد: تست هیدوراستاتیک و معاینه فنی تاکسیها با تخفیف 75 درصدی انجام میشود و از همه تاکسیداران درخواست میشود برای سلامت خود و مسافران حتما این تست را انجام دهند.
وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان، تصریح کرد: جلسات کارشناسی نرخگذاری کرایه تاکسی با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، فرمانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شورای شهر همدان برگزار و به شورا ارائه شده اما به تصویب نهایی شورای شهر نرسیده است.
حاجیان از افتتاح رستوران رفاهی تاکسیداران همدان خبر داد و گفت: رستوران رفاهی 700 نفری تاکسیداران همدان در بلوار شاهد تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 97012709400، www.isna.ir
این کار باید در تمامی شهر های ایران که جاذبه توریستی دارن عملی بشه
ا.ف75