پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در صورتی‌که تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه میدان امام شهر همدان انجام شود، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری «همدان 2018» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال: معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در صورتی‌که تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه میدان امام شهر همدان انجام شود، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری «همدان 2018» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد ترابی ، با بیان اینکه طرح سایت‌موزه میدان امام با اعمال تغییرات جزئی در تهران مصوب شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است، افزود: با توجه به تغییرات انجام شده باید مجددا توسط مشاور میزان اعتبار مورد نیاز برآورد و این مبلغ به معاونت میراث فرهنگی ابلاغ شود که تا کنون این کار انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ طرح سایت‌موزه به میراث فرهنگی، راه‌وشهرسازی و شهرداری به منظور آغاز کار در جریان خواهند گرفت و هیچ تعللی در این زمینه انجام نمی‌گیرد.

ترابی یادآور شد: طرح کلی بدین شکل است که در یک موزه آثار باستانی نگهداری شده و بازدیدکنندگان از قسمت ورودی وارد و از قسمتی دیگر خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری به اتمام خواهد رسید، تأکید کرد: در این سایت‌موزه فقط آثار باستانی کشف شده از میدان امام(ره) در معرض دید قرار می‌گیرد و آثار باستانی سایر مکان‌ها در آن وارد نمی‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه برای ایام عید برنامه خاصی در میدان امام نداریم، خاطرنشان کرد: این محوطه شرایط بازدید برای گردشگران ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 96121608984، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
کاش مسئولین متوجه بشن که این هزینه ها تماما تو رویداد همدان 2018 به اونها و شهرشون برمیگرده اگه شرایط امکانات رفاهی توریستی رو فراهم کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
ای کاش که همیشه برای صنعت گردشگری خودون برنامه ریزی داشته باشیم تا زیرساخت های ایران در این زمینه هرچه زودتر تکمیل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین