پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای رشد 20 درصدی را داشته است، افزود: حتما عدالت در استان رعایت خواهد شد، شهرستان‌ها نگران نباشند.
شعار سال: سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای رشد 20 درصدی را داشته است، افزود: حتما عدالت در استان رعایت خواهد شد، شهرستان‌ها نگران نباشند.

استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه باید بر فرصت‌هایی موجود در تبصره‌های بودجه 98 تمرکز کنیم اظهار کرد: مدیران به اطلاعات داده شده در رابطه با تبصره‌های بودجه 98 توجه کنند و بعدا گلایه‌مند نشوند.

وی با اشاره به اینکه توجه به معیشت مردم، تولید و حمایت از تولید، اشتغال، بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی رویکرد اصلی لایحه بودجه 98 است ادامه داد: اگر قرار باشد در تولید و اشتغال و معیشت مردم بهبودی رخ دهد باید اعتبارات صرف حضور بخش خصوصی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در صورت عدم حضور بخش خصوصی قطعا توفیقی حاصل نمی‌شود تصریح کرد: همه باید مشتاقانه درها را به روی بخش خصوصی باز کنیم و زیر پای آنها فرش قرمز بگسترانیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با جذب سرمایه‌گذار، احیای واحد‌های تولیدی راکد، بالا بردن ظرفیت واحد‌های تولیدی و راندمان واحد‌های تولیدی که با ظرفیت کم کار می‌کنند، برنامه جدیدی داریم، بیان کرد: در رابطه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مطالعات فاز صفر و اول را باید آماده کرده و به سرمایه‌گذار اطلاع دهیم.

شاهرخی تاکید کرد: باید واحد‌های تولیدی که در حوزه صنعت و کشاورزی ظرفیت بیشتری دارند اما با ظرفیت محدود کار می‌کند، فهرست شده تا موانع و مشکلات سر راه آنها برداشته شود.

وی خواستار ارائه فهرست واحد‌های تولیدی راکد استان شد و افزود: باید به افزایش سرانه درآمد مردم کمک کنیم، چراکه در صورت افزایش درآمد مردم درآمد استان نیز بالا می‌رود.

استاندار همدان در ادامه به موضوع مهم معیشت مردم اشاره کرد و افزود: مسئله معیشت مردم باید به صورت عملیاتی، کیفی و کمی بررسی شود و برای این مهم به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نگاه کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از فضای پرارزش مجازی کمتر استفاده می‌کنیم و سایت‌ها به‌روز نیست تصریح کرد: ستاد اطلاع‌رسانی استان باید برای این موضوع جداگانه وقت بگذارد و چراکه مردم از بسیاری از اقدامات انجام شده اطلاع ندارند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه یکی از محور‌هایی که دشمن هدف گرفته ناامید کردن مردم و نا کارآمد جلوه دادن نظام و دولت است بیان کرد: توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل اساسی و انکارناپذیر در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر ضوابط، ارقام، پروژه‌های پیوست و تبصره‌های بودجه تسلط داشته باشند یادآور شد: در این میان سازمان برنامه و بودجه نقش محوری را در استان برعهده دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم شرایط بودجه استان در لایحه نهایی بهتر شود تاکید کرد: انسجام مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت استان را در تحقق اهداف بودجه موفق می‌کند.

وی افزود: در مجموع اعتبارات عمرانی استان همدان در لایحه پیشنهادی بودجه 98 از 414 میلیارد تومان در سال 97 به 485 میلیارد تومان در لایحه بودجه 98 رسیده که رشد 17 درصدی دارد.

شاهرخی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای در سال 97 در استان 279 میلیارد تومان بوده که در لایحه بودجه سال 98 به 334 میلیارد تومان رسیده و رشد 20 درصدی را داشته است، افزود: حتما عدالت در استان رعایت خواهد شد، شهرستان‌ها نگران نباشند.

وی در ادامه به حضور رئیس مرکز آمار ایران در جلسه اشاره کرد و افزود: ضرورت یک برنامه‌ریزی صحیح، هدفمند و تاثیرگذار داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است تا بتوان فرصت‌ها را شناسایی کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه روسای دستگاه‌ها باید آمار تخصصی خود را بدانند و به درستی ارائه کنند یادآور شد: باید اطلاعات به‌روز و دقیق شود و هر مدیری باید اطلاعات دستگاه خود را داشته باشد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه از بیان نقاط ضعف در آمار هیچ ابایی نداشته باشید تاکید کرد: اصحاب رسانه نیز باید همکاری کنند و شیطنت نکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15 دی 1397، کدخبر: 796088 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
عدالت همیشه رعایت میشده و خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین