پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
استاندار همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی کاری واجب تر از حمایت و گره گشایی از واحدهای تولید و صنایع نداریم، گفت: مدیرانی که در کار تولید خلل ایجاد کنند نمره منفی دریافت می کنند.

شعارسال: استاندار همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی کاری واجب تر از حمایت و گره گشایی از واحدهای تولید و صنایع نداریم، گفت: مدیرانی که در کار تولید خلل ایجاد کنند نمره منفی دریافت می کنند.

 سید سعید شاهرخی در جلسه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به روانسازی فرایند تولید در صنایع و کارخانه‌های استان تاکید کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست به وظایف عادی و ذاتی خود در قبال فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع عمل کرده و کوتاهی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه کوتاهی از مدیرانی در این زمینه پذیرفته نیست و این اشخاص در ارزیابی ها نمره منفی دریافت می کنند.

استاندار همدان با اشاره به همت دولت برای رفع موانع تولید و بازگشت صنایع نیمه تعطیل و راکد به چرخه تولید گفت: مصوبات دولت تدبیر و امید در این راستا بسیار جدی است و مدیران برای اجرای این تصمیم‌های کارشناسی شده هیچ بهانه‌ای نیاورند.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: در شرایط کنونی که تحریم و مشکلات اقتصادی به بخش تولید فشار مضاعف وارد می کند، روسای دستگاه های اجرایی کاری واجبتر از حمایت تولیدکنندگان ندارند.

شاهرخی با اشاره به تدوین برنامه سه ساله استان و حرکت تمام بخش ها بر اساس این راهبرد به مدیران هشدار داد: حرف و اول و آخر ارزیابی آنها را میزان تحقق این سند راهبردی می زند.

به گفته وی اواخر تیرماه سالجاری نخستین مرحله ارزیابی روسای دستگاه های اجرایی استان بر اساس سند راهبری مذکور انجام می شود که توجه به رونق تولید و شتاب بخشیدن به چرخ صنایع از شاخص های مهم این ارزیابی است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:5 تیر 98، کد خبر:863024 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین