پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: طرح دانش‌بنیان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که حاصل کار نخبگان بسیجی است در هفته بسیج با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.
شعارسال: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: طرح دانش‌بنیان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که حاصل کار نخبگان بسیجی است در هفته بسیج با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.

سرهنگ موسی زارع از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در شیراز خبر داد و اظهار داشت: فعالان و متقاضیانی که با حمایت سپاه ناحیه ثارالله واحدهای تولیدی راه‌اندازی کرده‌اند در قالب این نمایشگاه دست‌آوردهای خود را در معرض عموم قرار می‌دهند.

زارعی گفت: در شش ماهه نخست امسال 300 میلیون تومان تسهیلات از سوی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: این تسهیلات با سود 10 درصد و با هدف ایجاد اشتغال برای افرادی که دوره‌های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی را طی کرده‌اند و در مسیر راه‌اندازی واحدهای تولیدی زودبازده در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

وی گفت: دوره‌های آموزشی ویژه متقاضیانی که قصد راه‌اندازی واحدهای اقتصاد مقاومتی دارند توسط بسیج سازندگی ناحیه ثارلله برگزار می‌شود که شامل دوره‌های خشک کن میوه، ترشی‌جات و بلدرچین امسال برگزار شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 آبان 1396، کدخبر: 1559896، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین