پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
استاندار فارس با بیان این که هر ایرانی باید متعهدانه و مسئولانه کالای تولید داخل خریداری کند، اقشار مختلف مردم را به خرید کالای داخلی در آستانه سال نو با انگیزه حمایت از اقتصاد کشور فراخواند.
شعارسال: سید محمد علی افشانی افزود: در مقابل سازنده و تولید کننده ایرانی هم با تعهد و احساس مسئولیت کالای با کیفیت تولید و عرضه کند.

وی ادامه داد: این یک رابطه 2 طرفه است یعنی تولید کننده ما باید بداند که قیمت و کیفیت برای مصرف کننده بسیار مهم است و به این مساله توجه ویژه داشته باشد و در مقابل مردم نیز باید بدانند که با خرید کالای ایرانی به ایجاد اشتغال و بالا رفتن میزان تولید، درآمد سرانه، تولید ناخالص ملی و تولید ناخالص داخلی کمک می کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: مصرف کالای داخلی کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود اما لازم است که هم تولید کننده وهم مصرف کننده با یکدیگر به تفاهم برسند و در این میان، تولید کننده کالای خوب با قیمت مناسب تولید کند و مصرف کننده هم آن کالا را خریداری کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه از طریق مبارزه با کالاهای قاچاق و حمایت از تولید داخلی، ' کمپین خبری خرید کالای ایرانی ' را آغاز کرده است.

کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی توسط ایرنا باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 82452718، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین