پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
محمدرضا خباز گفت: برای افزایش اشتغال در سمنان راهی جز توجه به بخش خصوصی وجود ندارد و باید برای رفع مشکلات استان به فعالان اقتصادی بها بدهیم.

شعار سال: محمدرضا خباز روز دوشنبه در نشست شورای اداری و آیین بهره برداری و کلنگ زنی همزمان 79 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان در سالن مدیریت بحران شهرداری این شهر گفت: برای افزایش اشتغال در سمنان راهی جز توجه به بخش خصوصی وجود ندارد و باید برای رفع مشکلات استان به فعالان اقتصادی بها بدهیم.

استاندار سمنان گفت: به همین منظور، در یک سال و نیم گذشته هفت هزار و 100 میلیارد تومان تفاهم نامه اقتصادی با بخش خصوصی در سمنان منعقد شد و باید مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

خباز با اشاره مناسبت هفته دولت مقارن با سالروز شهادت رجایی و باهنر، گفت: شهید باهنر و رجایی الگو مدیران دستگاه های اجرایی هستند و باید دولتمردان این افراد شاخص را سرلوحه کار خودشان قرار دهند، مردم‌محوری و ارزش‌گذاری برای آحاد جامعه از ویژگی‌های شخصیتی شهید رجایی و باهنر بود.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت بسیار کوتاه است و از موقعیت ارزشمندی که خداوند به مدیران دستگاه های داده است برای رفع مشکلات مردم بهره بگیرند، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی سمنان در میان سایر استان های کشور از پاک ترین و سالم ترین افراد هستند .

استاندار سمنان به دستاورد دولت یازدهم و طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت اشاره کرد و گفت: 276 میلیارد تومان طرح عمرانی در دهه مبارک فجر 95 به بهره برداری رسید، در سفر رئیس جمهوری در هفدهم فروردین امسال هم 860 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، در سفر امسال وزیر بهداشت 39 میلیارد تومان و سفر وزیر نیرو دولت یازدهم 63 میلیارد تومان طرح به بهره برداری رسید.

خباز تصریح کرد: دولت آهنگ سازندگی را با وجود موانع فراوان قطع نکرد و کارهای عمرانی در سمنان با قدرت در حال انجام است.

استاندار سمنان با اشاره به برخی طرح های زیرساختی دامغان، تصریح کرد: بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده معلمان- دامغان اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری این طرح این شهرستان در چهار راه جا به جایی کالای کشور قرار می گیرد.

پیش از نشست شورای اداری شهرستان دامغان، خباز استاندار سمنان، حجت الاسلام سیدمحمدحسین حسینیان امام جمعه و علی اصغر مجد فرماندار دامغان و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و پس از افتتاح متمرکز طرح ها، در نشست شورای اداری شهرستان دامغان حضور یافتند.

در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت 79 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان با اعتبار 26 میلیارد و 158 میلیون تومان افتتاح و آغاز شد، 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 726762، www. jamaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین