پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست، گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

شعار سال: آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای دوازهمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز پنجشنبه (دوم شهریورماه) در تهران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، بر استفاده برکات معنوی این ماه شریف به ویژه اعمال روز عرفه تأکید کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام به شهادت مدافع حرم اهل بیت(ع)؛ محسن حججی پرداخت و تصریح کرد: شهادت این جوان مخلص آثار و برکات فراوانی داشت و بار دیگر جامعه ما را به رایحه جهاد فی سبیل الله و شهادت در خدا عطرآگین نمود و در بین همه اقشار مردم شور و حرارتی وصف ناشدنی ایجاد کرد و من مطمئنم این شور و حال معنوی و تجلیل از خانواده آن شهید از سوی مردم تا چهلم او در کشور ما جریان خواهد داشت.

وی افزود: ان شاءالله به زودی شاهد باشیم انتقام خون این شهید عزیز از داعش گرفته شود. بی شک این شهید بزرگوار و خانواده محترم او از اخلاص بالایی برخوردار بوده اند که خداوند این چنین آنان را نزد همه مردم عزیز نموده است.

جنتی ادامه داد: به لطف خدا امروز پس از گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، شاهدیم که روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین جوانان ما موج می زند به نحوی که برای حضور در جبهه های سوریه و عراق و نبرد با داعش و گروه‌های تکفیری از یکدیگر سبقت می گیرند و بحمدلله این روزها طبق اخباری که می رسد این دو کشور اسلامی از لوث وجود گروه های تکفیری و داعشی دارد تطهیر می شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: من به جوانان عزیز توصیه میکنم شهید حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم را الگوی خود قرار داده و با تلاش در راه خودسازی و کسب معنویت، راه عزت دنیا و آخرت را بپیمایند.

جنتی با اشاره به شکل گیری کابینه دوازدهم، به دولتمردان توصیه کرد: دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست، گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

وی افزود: مردم اگر شاهد رونق اقتصادی در جامعه باشند پشتیبان دولت خواهند بود و امیدواریم دولت از همین ابتدای آغاز بکار سعی کند ظرف مدت کوتاهی تحولی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایجاد نماید.

در ادامه جلسه، هیئت رئیسه محترم خبرگان رهبری، موضوعات مربوط به اجلاس آینده این مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 2 شهریور 96، کد مطلب: 556340:www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین