پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶
گاهی برخی مسائل بوده که برای ما به عنوان اعضای کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری سوال شده است و بر اساس همین سوال خدمت رهبری رسیده‌ایم و سوال یا شبهه خود را از ایشان پرسیده‌ایم.

شعار سال: آیت الله مجتهد شبستری عضو کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده به عنوان کسی که از اولین روزی که کمیسیون تحقیق تشکیل شده تاکنون عضو این کمیسیون بوده‌ام می‌گویم ما بارها بررسی و بیش از پیش مطمئن شده‌ایم که شرایط رهبری در ایشان محرز است. ما موظف هستیم درباره واجدیت شرایط رهبری بررسی کنیم تا ببینم شرایط در رهبری باقی هست یا نه. نظارت کمیسیون تحقیق بر شرایط رهبری است که ببینم آیا مدیریت و عدالت در رهبری وجود دارد یا خدای ناکرده تضعیف شده است.

- هرچه بررسی کردیم نتوانستیم نقطه ضعفی در عدالت، علمیت، مدیریت، شجاعت، مدیریت و تدبیر ایشان پیدا کنیم بلکه روز به روز واجدیت شرایط و قدرت رهبری بیشتر در ایشان متجلی شده است.

- گاهی برخی مسائل بوده که برای ما به عنوان اعضای کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری سوال شده است و بر اساس همین سوال خدمت رهبری رسیده‌ایم و سوال یا شبهه خود را از ایشان پرسیده‌ایم و ایشان نیز از سوالات و شبهه‌ها استقبال کرده است. بارها شده سوال کرده‌ایم و حضرت آقا با کمال میل پاسخ داده است و ما قانع شده‌ایم.

- اینطور نیست که برخی تصور می‌کنند که آیت‌الله خامنه‌ای به مجلس خبرگان یا کمیسیون تحقیق پاسخگو نیست ما هر زمان سوالی داشتیم خدمتشان رسیده‌ایم و خود ایشان نیز اینطور توصیه کرده که در صورت سوال یا شبهه خدمتشان برسیم. امروز حتی شخصیت‌های خارجی و غیرمسلمان که انصاف داشته باشند به این نکته اذعان کرده‌اند که ایشان چقدر تدبیر، درایت و کفایت برای رهبری نظام اسلامی دارند که اظهارات آقای پوتین و کوفی عنان از جمله این موارد است.

- توصیه همیشگی رهبری به کمیسیون تحقیق این بوده که مسائل و شرایط رهبری را با دقت بررسی و در صورت بروز شبهه یا سوال خدمت ایشان برسیم و سوال یا شبهه خود را مطرح کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کدمطلب:550769، www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین