پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
استاندار فارس گفت: برای تعیین استاندار جدید فارس باید یک هفته صبر کنید، زمان رفتنم از فارس و جایگزین من هفته آینده مشخص می شود.

شعار سالمحمد علی افشانی در حاشیه جشنواره تعاون گران برتر فارس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تعیین استاندار جدید فارس گفت: تمام آن چه که در خصوص گزینه جدید استاندار فارس مطرح است؛ گمانه زنی در فضای مجازی است و هیچ کدام صحیح نیست. هنوز هیچ فردی به عنوان گزینه نهایی برای تصدی استانداری فارس تعیین نشده است.

وی با تاکید بر این که تا زمان صدور حکم برای استاندار جدید همچنان در این مسند میماند گفت: احتمال این که از استان فارس بروم وجود دارد اما هنوز استاندار فارس هستم و تا یک هفته دیگر وضعیت نهایی مشخص میشود.
افشانی گرچه ترجیح می داد هیچ اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران نگذارد اما به طور تلویحی معاونت خود در وزارت کشور را تایید کرد و گفت: برنامه های خود را به وزارت کشور داده ام.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب:704936، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین