پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۳۹۴۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
رئیس سازمان سنجش گفت: ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ کشف شد، موارد به هیئت‌های بدوی ارجاع می‌شود و معمولا کمتر از ۵ سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.بسیاری از تحلیل گران معتقدند که برخورد موردی با فساد و تقلب فناورپایه در کنکور ، دلیلی بر تائید سلامت کنکور نبوده و سازمان سنجش با نگاهی تقلیل گرا و غیر نظام مند به این مسئله ورود کرده است. از سازمان بازرسی کل کشور و شخص وزیر عتف، تقاضای ورود موثر به این موضوع را داریم.

شعارسال: عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دیروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی که داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

کشف ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور  + به حضرت عباس ،داری خودفریبی می کنی عباس

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود، ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست، این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بود، گفت: این افراد به هیئت‌های بدوی و هیئت‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 12اردیبهشت1403، کدخبر: 1234930، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین