پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
همزمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی؛ورزشگاه پنج‌هزارنفری شهدای شهرستان سیمرغ قائم‌شهر با حضور جمعی از مسئولان کشور گشایش یافت.


شعارسال : ساخت این ورزشگاه از سال 86 از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در فضایی به مساحت 16 هزار مترمربع فضای باز و 1000 متر فضای سرپوشیده و اعتباری معادل 110 میلیارد ریال آغاز شده است.

این ورزشگاه دارای سه پارکینگ مجزا با ورودی‌های جداگانه، چهار رختکن با تمامی امکانات، سالن تمرینی، سونای خشک و سیستم روشنایی با توان حداقل 800 لوکس است.

مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم گشایش این ورزشگاه گفت: ورزشگاه 15 هزارنفری که از سوی این شرکت تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است در سفر آتی دولت یازدهم به استان مازندران افتتاح خواهد شد.

این ورزشگاه که سومین ورزشگاه پنج‌هزارنفری کشور به شمار می‌رود امروز و همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان مازندران گشایش یافت.

در مراسم گشایش این ورزشگاه رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار دوشنبه 20 مهر 1394 ، کد مطلب : 312827 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین