پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
استاندار البرز گفت: البرز می تواند پایلوت دائمی مسابقات قایقرانی اسلالوم در آسیا شود.وی با بیان اینکه البرز دارای چشم اندازهای زیبای بسیاری است، عنوان کرد: این رودخانه زیبا به ١٥ میلیون شهروند در تهران و کرج آبرسانی می کند و این حرکت گردشگری در قالب مسابقات بین المللی باعث ایجاد تحول در این استان خواهد شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، محمدعلی نجفی در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی اسلالوم جوانان و زیر ٢٣ سال آسیا، اظهار داشت: این مسابقات منجر گردید تا امروز شاهدیک رویداد بزرگ در البرز باشیم.

وی با بیان اینکه البرز دارای چشم اندازهای زیبای بسیاری است، عنوان کرد: این رودخانه زیبا به ١٥ میلیون شهروند در تهران و کرج آبرسانی می کند و این حرکت گردشگری در قالب مسابقات بین المللی باعث ایجاد تحول در این استان خواهد شد.

استاندار البرز افزود: امیدوار هستیم تا با فراهم آوردن شرایط لازم، طی سال های آینده نیز پایلوت دائمی برگزاری مسابقات اسلالوم آسیا شویم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری  فارس البرز،تاریخ انتشار :17 آبان 97 ، کد خبر: 13970817000214،www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین