پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز، با تاکید بر شرایط مناسب در جذب سرمایه گذار، هدفِ این نهاد را تبدیل استان به مقصد گردشگری به‌جای مسیر عبور مسافران عنوان کرد.
شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز، با تاکید بر شرایط مناسب در جذب سرمایه گذار، هدفِ این نهاد را تبدیل استان به مقصد گردشگری به‌جای مسیر عبور مسافران عنوان کرد.
 حجت‌الاسلام فخرالدین صابری، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران و تعامل با سرمایه‌گذاران را از جمله رویکردهای اداره کل میراث فرهنگی در توسعه گردشگری البرز خواند.

وی در ادامه آماری از مجموعه‌های خدماتی البرز در حوزه‌ گردشگری ارائه کرد و گفت: ۴۶ واحد اقامتی فعال با اشتغالزایی ۳۲۸ نفر، ۱۰۶ مرکز پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی با اشتغالزایی هزار و ۳۲ نفر، سه مرکز سرگرمی تفریحی با اشتغالزایی ۵۵ نفر و ۱۲۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با اشتغالزایی ۱۹۶ نفر در حال حاضر در البرز فعالیت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 645373 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین