پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تیم قایقرانی گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود، مقام نخست رقابت های ماراتن قایقرانی قهرمانی کشور را از آن خود کند.

شعار سالرئیس کمیته ماراتن فدراسیون قایقرانی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از رقابت ها برای نخستین بار در آب های آرام منطقه آزاد انزلی و با حضور 20 ورزشکار از هشت استان کشور انجام شد.

عباس شادمان افزود: در این مسابقات 12 ورزشکار در رشته کانو کانادایی و هشت قایقران در رشته کایاک با یکدیگر رقابت کردند.
وی یاد آور شد : در نتایج تیمی ، گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود جام قهرمانی را به خانه ببرد و تیم های همدان و آذربایجان غربی پس از گیلان، مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
شادمان گفت: در نتایج انفرادی نیز در رشته کایاک، مصطفی علیخانی از مازندران، عرفان منوچهری و امیر آقا میرزایی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته کانو کانادایی نیز سروش رضویان از تهران، مهرزاد دانیالی از گیلان و علی الماسی از همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .
به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز (پنجشنبه) در حوضچه بندری مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا ، رئیس هیات قایقرانی گیلان و جمعی از مدیران شهرستان و استان برگزار شد.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است و در شمال غرب استان گیلان قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 4 خرداد 96، کدمطلب:82544573 (6003785)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین