پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
غلامرضا امینی درباره کاهش سطح آب دریاچه آزادی گفت: با همکاری دوستان ما در مجموعه خروجی آب‌ها بسته شد.

شعارسال: رییس فدراسیون قایقرانی ، درباره پایین آمدن سطح آب دریاچه آزادی و مشکل قایقران‌ها برای تمرین اظهار کرد: من نگران تمرین ملی‌پوشان بودم چون پایین آمدن آب برای آنها اصلا خوب نبود. خدا را شکر که دوستان دوباره با ما همکاری کردند. معاونت مجموعه به دریاچه آمد و شرایط را دید و دو خروجی از دریاچه بسته شد. دوستان ما در مجموعه همیشه با ما همکاری داشتند و دیروز نیز این اتفاق افتاد و انشاءالله که آب بیشتری از دریاچه کم نمی‌شود.

امینی درباره بازگشت آب به دریاچه بیان کرد: همیشه در تابستان آب دریاچه کاهش پیدا می‌کند و امسال کمی بیشتر بود. قطعاً در پاییز و زمستان آب دریاچه به شرایط عادی بازمی‌گردد اما خب ملی‌پوشان ما اکنون تمرین می‌کنند و این کاهش آب کمی کارشان را دشوار کرد. به هر حال با همکاری دوستان ما مشکل حل شد و من از این بابت از همکارانمان در مجموعه تشکر می‌کنم که همیشه با ما همکاری لازم را داشته‌اند.

او درباره شرایط ملی‌پوشان گفت: آب‌های آرام ما مهرماه راهی چین می‌شود تا در قهرمانی آسیا شرکت کند و شرایط خوبی دارند. ملی‌پوشان کانوپولو نیز آبان راهی مالزی می‌شوند تا در قهرمانی آسیا شرکت کنند و آنها نیز با قدرت تمرین می‌کنند. امیدوارم که بتوانند نتیجه تلاششان را بگیرند و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاروند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1396، کدخبر: 96062816224، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین