پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
سرمربی تیم ملی کانو کشورمان گفت: تعداد قایق‌های خوب ما کم است اگر بیشتر باشد می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم و به کسب نتایج مناسب امیدوار باشیم.

شعار سال : الیاس اقلیمی ، در خصوص اردوهای آمادگی تیم ملی کانو مردان اظهار داشت: اردوی پنجم در اردبیل آغاز شده است، بعد از عید اردوها با نظم و صلابت بیشتری آغاز شد هر چند بین اردوی سوم و چهارم فاصله بود ولی برای ما قابل قبول بود و توانستیم خود را به موقع به ادامه تمرینات برسانیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با سه نفر عادل مجللی، شاهو ناصری و علی اجاقی تمرین می‌کنیم.‌ کمبودهایی از زمستان داشتیم و مجبور بودیم اردوهای استقامت را زیاد کنیم. خوشبختانه دریاچه شورابیل به ما کمک کرد تا این ضعف را پوشش دهیم. تمرینات استقامت را زیاد کردیم و خوشبختانه در این مدت در روند رشد خوبی افتادند هر چند باید از این سطح جلوتر باشند اما خداراشکر به موقع به خودمان آمدیم و نگاهی هم به مسابقات جهانی داریم تا اگر سهمیه نگرفتیم، حداقل نتیجه خوبی بگیریم تا خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب نهایی رسیدید؟، گفت: نبی رضایی یکی از قایقرانان جوان و آینده دار ما است که تیم زیر 21 سال با مربی خود در بابلسر تمرین می‌کند ما هنوز نمی‌دانیم که در قهرمانی جهان زیر 21 سال شرکت کند یا اینکه به ما در بزرگسالان کمک کند. تصمیم نهایی با فدراسیون است. الان بچه‌های ما دست کمی از او ندارند اما تا کنار هم تمرین نکنند نمی‌توان نظر نهایی را داد. 25 خرداد ماه تست انتخابی خواهیم داشت که این 4 نفر جزو سرمایه‌های ما هستند و باید خیلی زمان صرف کرد تا دوباره قایقرانانی مثل آنها ساخته شود. امیدوارم بهترین نفرات با بهترین شرایط در مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی کانو کشورمان افزود: می‌دانم که نبی از ما جلوتر است برای همین نخواستم مزاحم او شوم و بهتر است با مربی خودش ادامه دهد تا بچه‌ها به او نزدیک شوند. خوشبختانه بچه‌ها با تمرینات سختی که برای آنها گذاشتم مدارا کردند. رئیس هیئت اردبیل کمک زیادی کرد و میزبانی اردو را گرفت تا با شرایط بهتری تمرین کنیم.

وی در خصوص لزوم برگزاری اردوی برون مرزی یادآور شد: مطمئن باشید کمپ‌های خارجی کمک زیادی به ما می‌کند ما هر چه در ایران شرایط خوبی داشته باشیم باز هم دیدن حریفان خارجی می‌تواند به بچه ها کمک کند. من خودم به عنوان مربی چهار سال پیش با برگزاری اردوی دو ماهه در پرتغال به اطلاعات بهتری از نظر تکنیکی رسیدم و تجربه خوبی بود. اینکه کنار مربیان خارجی باشیم و قایقرانان المپیکی را ببینیم بسیار مهم است. اما باید شرایط کشور را درک کرد و سعی می‌کنیم عقب تر از رقبا نباشیم.

اقلیمی در خصوص رقابت‌های پیش رو برای کسب سهمیه المپیک گفت: همه کشورها برای کسب سهمیه المپیک کار سختی در پیش دارند چرا که باید در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کنند. در کانوی یک نفره 5 نفر اول دنیا و در دو نفره باید جزو 6 نفر اول باشند که کار برای همه کشورها سخت است. بعد مسابقات قاره‌ای را در فروردین سال 98 در پیش داریم برای کسب سهمیه در آسیا حتما باید اول شویم.

سرمربی تیم ملی کانو کشورمان تاکید کرد: همه حریفان ما در آسیا قدرتمند هستند. چین با تاپ‌های دنیا رقابت نزدیکی دارد، قزاقستان در تک نفره 200 متر سطح بالایی دارد. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم‌ چین در جهانی سهمیه بگیرد تا کار ما در آسیا راحت تر شود البته قزاقستان و ازبکستان را نیز در کنار خود داریم. باور کنید اگر بعد از بازی‌های آسیایی جمع می‌شدیم و اردو داشتیم و کار می‌کردیم 70 درصد قول کسب سهمیه از آسیا را می‌دادم اما الان با 30 درصد از شانس صحبت می‌کنم‌.ما می توانیم با رقبا رقابت نزدیک داشته باشیم. ما می‌توانیم در آسیا اول شویم ورزشکاران خوبی داریم که باید آنها را حفظ کنیم‌ اگر بخواهیم‌ مثل این قایقرانان را بیاوریم به 8 سال زمان نیاز داریم. ما تیم‌خوبی داریم‌ فقط نیازمند حمایت و اعتماد به نفس هستیم‌.

وی در خصوص قایق و پاروی قایقرانان گفت: خدا پدر آقای دنیا مالی را بیامرزد که کارهای بزرگی کردند.آقای قلم‌سیاه هم سال 2001 قایق‌های خوبی آوردند. دنیا مالی هم 24 قایق فوق‌العاده آورد ولی آنها هم مستهلک شده‌اند چون خیلی از آنها استفاده می‌کنیم حتی بعضا 4 قایقران از یک قایق استفاده می‌کنند. الان یک قایق تک نفره حداقل 100 میلیون تومان است. پارو بچه‌ها شخصی است. شرایط ما بد نیست ولی می‌توانیم بهتر باشیم. تعداد قایق‌های خوب ما کم است اگر بیشتر باشد می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 خرداد 98، کد مطلب:2028155 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
ابنهمه کمبود کی جبران میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین