پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
نماینده رشت در مقابل تحرک چهار رییس بازنشسته فدراسیون‌های والیبال، فوتبال، قایقرانی و جودو برای ماندن در پست خود می‌گوید: آقایان بدانند که مجلس از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان استفاده خواهد کرد.
شعارسال: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران زیادی را تحت فشار قرار گذاشته است؛ مدیرانی که نگرانند و می‌گویند تکلیف شرعی دارند و باید به مردم خدمت کنند. برخی از مدیران از قوانین داخلی ناامید شده‌اند و این روزها به نهادهای خارجی روی آورده‌ند. نمونه این مدیران، رئیسان چهارگانه فدراسیون‌های والیبال، فوتبال، قایقرانی و جودو هستند که گلایه خودشان به قانون مجلس را به خارج از مرزها برده‌اند؛ شاید از این راه بتوانند مدتی دیگر در صندلی ریاست باقی بمانند.

احمد ضیایی، رییس فدراسیون والیبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، غلامرضا امینی،‌ رییس فدراسیون قایقرانی و محمد درخشان، رییس فدراسیون جودو در نامه‌هایی به فدراسیون‌های جهانی، به آن‌ها اعلام کرده‌اند دولت قصد دخالت در ورزش را دارد و از آن‌ها خواسته به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از سمت خود استعفا کنند.

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس دهم به رویداد۲۴ می‌گوید: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها این‌قدر عاشق خدمت هستند که تحت هیچ عنوانی حاضر نیستند میز مدیریت خود را رها کنند. متاسفانه مطلع شدم چهار تن از روسای فدراسیون‌های ورزشی ما مکاتباتی را با فدراسیون‌های جهانی خود داشته‌اند که آن‌ها به حفظ این افراد در جایگاهی که حضور دارند کمک کنند. در دنیا مرسوم نیست که سازمان‌های بین‌المللی در قوانین داخلی یک کشور مخصوصاً آن هم در قوانین مثبته که در جهت احقاق حقوق مردم است دخالت کنند. متوسل شدن این آقایان به سازمان‌های بین‌المللی آن هم با داشتن ادعای انقلابی، قانونمند و متعهد به چارچوب‌های نظام، جای تاسف دارد.

او گفته است: این افراد بدانند که مجلس با اقتدار در مقابل این تحرک غیرقانونی آن‌ها خواهد ایستاد. از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم که در برابر ولع، حرص و پست‌طلبی این دست افراد بیایستد و نگذارد که روند مدیریت آنان ادامه پیدا کند. این افراد باید با واقعیت‌ها کنار بیایند. آن‌ها هر کاری می‌خواستند تا امروز کردند و باید قبول کنند که دیگر خیلی حرف و کار جدیدی برای ارائه ندارند و چه بهتر که بگذارند جوانان با پتانسیل روی کار بیایند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: ما زحمات این افراد را نادیده نمی‌گیریم ولی اگر بخواهند بر ماندن اصرار داشته باشند شک نکنند ما با آن‌ها برخورد جدی خواهیم کرد. واقعاً جای تعجب دارد که عده‌ای حاضرند برای پست و مقام، این‌طور لابی کنند. این افراد با این تلاش‌ها و کارها نه تنها به جایی نخواهند رسید بلکه ارزش زحمات گذشته خود را هم خراب خواهند کرد.

جعفرزاده می‌گوید: مجلس مصمم است از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان استفاده کند لذا مطممئن باشید که در این راستا کوتاه نخواهیم آمد. به این چهار رییس فدراسیون پیشنهاد می‌کنم به قانون تمکین کنند و مردم و شهدایی که برای کشور جانفشانی کردند را پیش چشم خود بیاورند و به آن‌ها احترام بگذارند. به شخصه از همه وزرا می‌خواهم که در حوزه خود تمام افراد بازنشسته را کنار بگذارند و روی به جوان‌گرایی بیاورند که بدون شک اجرای دقیق این قانون، امری مبارک برای کشور خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 28 مهر 1397 ، کدخبر: 151278 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
چرا متوجه این موضوع نیستن که کم کم باید برن استراحت کنن


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین