پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۴۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم.
شعارسال: محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی گفت: ما پس از تصویب این قانون در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم؛ چرا که فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و من به‌خاطر دارم که آن زمان یک گروهی به‌‌نام گروه انتقال که مسئولیتش بر عهده صفایی‌فراهانی بود، تشکیل شد تا اساسنامه جدیدی نوشته شود و فدراسیون فوتبال از تعلیق دربیاید.

وی ادامه داد: بنابراین با این شرایط، فیفا با هیچ کشوری رودربایستی ندارد و خوشبختانه فوتبال ما در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی هم به‌سر می‌برد. تا چند وقت دیگر، تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باید به میدان برود و از آن‌طرف پرسپولیس هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، بنابراین نباید کاری انجام دهیم که به ضرر فوتبال ما تمام شود. درحال‌حاضر جریمه‌ها و احکامی هم که درخصوص فوتبال صادر می‌شود از داخل کشور و از طرف عده‌ای که عِرق زیادی به کشور ندارند، شامل حال ایران می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش تأکید کرد:‌ ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم. در حال حاضر شرایط فعلی فوتبال و حساسیت‌هایی که وجود دارد را درک می‌کنیم، بنابراین به‌هیچ‌عنوان قصد نداریم بهانه‌ای به دست آنها بدهیم. من به‌عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش با صراحت اعلام می‌کنم که به تمام قوانین و مقررات فیفا احترام می‌گذاریم و به‌هیچ‌عنوان قصد دخالت در امور آنها نداریم. اگر برنامه‌ای باشد حمایت می‌کنیم اما دخالتی صورت نمی‌گیرد.

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ضمن اعلام کرد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 6 آبان 1397 ، کدخبر: 321397 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
چند گرفتی عزیز؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
ا.ف75
اینکه عدم بکار گیری بازنشستگان سبب افزایش اشتغال جوانان و کیفیت کار هم بالا میرنه حالا فرقی نداره کجا باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین