پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و پایان زمان حضور محسن مهرعلیزاده در اصفهان به‌عنوان استاندار، این استان کمتر از یک ماه دیگر استاندار جدید خود را می‌شناسد.

شعارسال: تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند.

در جمله این استانداران که پیش از این اسامی آنها رسانه‌ای شده است، نام محسن مهرعلیزاده استاندار بازنشسته اصفهان نیز دیده می‌شود.

مدیران بازنشسته طبق قانون تا 24 آبان فرصت ترک صندلی خود را دارند، محسن مهرعلیزاده نیز که پیش از این پاسخ‌ قطعی دراین‌باره نمی‌داد در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: به‌دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تا 15 روز دیگر بیشتر به‌عنوان استاندار اصفهان نخواهم ماند.

اسامی بسیاری به‌عنوان گزینه‌های مطرح برای استانداری اصفهان مطرح می‌شود اما هنوز از هیچ یک از این اسامی به‌عنوان گزینه نهایی یا رسمی نام برده نمی‌شود.

حجت الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مباحثی مختلف مطرح است اما هنوز به گزینه‌ای که مورد توجه اکثر نمایندگان باشد نرسیده‌ایم، اما بررسی‌ها ادامه دارد.

با این حال از برخی اسامی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی برای استانداری اصفهان نام برده می‌شود که در ادامه تعدادی از این اسامی آورده شده است:

محمدعلی شجاعی

براساس شنیده‌ها، محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری اصفهان است. شجاعی که پیش از این سابقه ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان را نیز در کارنامه داشته، همراه با مهرعلیزاده به اصفهان آمد و گفته می‌شود از گزینه‌هایی است که برای استانداری اصفهان مورد حمایت مهرعلیزاده است.

شجاعی مدتی است در بسیاری از جلسات و دیدارها به‌عنوان نماینده استاندار حضور دارد که شائبه مطرح بودن وی به‌عنوان گزینه استانداری را بیش از پیش تقویت کرده است.

ایوب درویشی

ایوب درویشی که اصالتاً اهل استان ایلام است هم‌اکنون تصدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام را به‌عهده دارد. از وی نیز در گوشه و کنار به‌عنوان یکی از نام‌های موردنظر برای استانداری اصفهان یاد می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6آبان1397 ، کدخبر: 1861182: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین