پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که اکثریت آنها باید به دلیل بازنشسته بودن مسئولیت‌شان را ترک کنند، در نشست فوق العاده خود تصمیم زیرکانه ای گرفتند و توپ را به زمین وزیر ورزش انداختند.
شعار سال : یکی از فدراسیون هایی که به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته نیروهای بیشتری را از دست خواهد داد، فدراسیون فوتبال است که رئیس، دبیرکل و پنج عضو هیات رئیسه به خاطر بازنشسته بودن باید مسئولیت شان را ترک کنند.

در این میان مهدی تاج پس از نشست های داخلی و خارجی که در همین زمینه برگزار کرد، توانست با استفاده از ماده ۶۰ قانون جام ایثارگران فعلا در مسئولیتش بماند اما تکلیف سایر اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست.

محمدرضا ساکت که دبیرکل فدراسیون است هنوز در مسئولیتش فعالیت می کند و مشخص نیست چه زمانی دبیرکلی را به سرپرست جدید تحویل خواهد داد. پنج عضو هیات رئیسه هم در فاصله سه روز مانده تا پایان مهلت قانونی که به آنها داده شده است، تصمیم شان برای ماندن را رفتن را اعلام نکرده اند.

براساس جلساتی که بین مسئولان رده بالای ورزش و رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طی روزها و هفته های گذشته برگزار شد، مقرر شده بود که در صورت ماندن تاج، سایر بازنشسته های فدراسیون استعفایشان را اعلام کنند و تاریخ مجمع هم مشخص شود تا در مجمع در مورد نفرات جدید تصمیم گیری شود.

درحالی که چنین توافقی صورت گرفته بود اما مسئولان فوتبال خارج از جلسات تصمیمات دیگری می گیرند و برخلاف جهت توافقات حرکت می کنند. آنها اعتقاد دارند که طبق اساسنامه، فدراسیون یک نهاد غیردولتی است و شامل قانون منع بکاری گیری بازنشسته ها نمی شود.

مهدی تاج و علی کفاشیان که اخیرا به عمان سفر کرده بودند در دیداری که با شیخ سلمان داشتند در این مورد هم با وی صحبت هایی را انجام داده بودند و به توافقاتی هم رسیده اند اما هنوز به طور رسمی در این مورد اظهار نظری نداشته اند.

با این حال اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز دوشنبه در نشست ویژه ای به بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت خودشان پرداخته اند. در پایان این نشست اعلام شداعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره با اشاره به ارسال دو نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت هیات رئیسه فدراسیون بار دیگر ضمن تاکید بر رعایت قانون و اولویت بودن آن تصریح کردند در انتظار اعلام نظر وزیر ورزش و جوانان جهت ادامه فعالیت خود هستند تا طبق نظر وزیر ورزش عمل گردد.

با این تصمیم زیرکانه توپ به زمین مسعود سلطانی فر افتاد چرا وزیر ورزش باید به صورت رسمی پاسخ نامه ها و درخواست هیات رئیسه را بدهد. این پاسخ رسمی می تواند ابزار مناسبی در اختیار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد که از طریق فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولان ورزش را تحت فشار قرار دهند.

مهدی تاج، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، محمود اسلامیان، محمود شیعی، عبدالکاظم طالقانی، فریدون اصفهانیان، لیلا صوفی زاده و هدایت الله ممبینی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند که در بین آنها صوفی زاده و ممبینی بازنشسته نیستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ 13 آذر 97، کد مطلب: 4475142: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
س.ح75
اینجوری که پیش بریم اقای تاج حالاحالاها سر پستشون میمونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین