پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
در حالی که به اجرای قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان تنها ۱۱ روز دیگر زمان باقی مانده و رؤسای بازنشسته تا ۲۴ آبان فرصت دارند تا صندلی ریاست خود را به شخص دیگری واگذار کنند امروز دو رئیس بازنشسته از سمت خود استعفا کردند.

شعارسال: در حالی که ۱۱ روز دیگر به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان زمان باقی مانده است امروز دو رئیس بازنشسته از سمت خود استعفا کردند.

 تا اجرای قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان تنها ۱۱ روز دیگر زمان باقی مانده و رؤسای بازنشسته تا ۲۴ آبان فرصت دارند تا صندلی ریاست خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

صبح امروز خبر رسید علیرضا رحیمی، رئیس بازنشسته فدراسیون هندبال از سمت خود برکنار و جای خود را به رمضانعلی دولو به عنوان سرپرست داد. رحیمی از رؤسای بازنشسته بود و به دلیل اجرای این قانون از سمت خود کنار رفت البته این کناره‌گیری در شرایطی اتفاق افتاد که رحیمی با توجه به اینکه عضو شورای برون مرزی کمیته ملی المپیک است در خارج از کشور به سر می‌برد.

محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هم در واکنش به کناره‌گیری رحیمی اعلام کرده است: «از پروسه استعفا و استخدام بی‌خبر هستم و در جریان تعیین سرپرست برای فدراسیون هندبال نیستم

در فدراسیون جودو هم امروز محمد درخشان رئیس بازنشسته از سمت خود استعفا کرد.پیش از این اخباری مبنی بر ارتباط رئیس فدراسیون جودو با فدراسیون جهانی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه درخشان به دنبال میان‌بر است تا راهکاری پیدا کند که از سمت خود کنار نرود اما امروز با استعفای خود به تمام شایعات پایان داد.

تاکنون رؤسای فدراسیون‌های سه‌گانه، هاکی، چوگان، قایقرانی از سمت خود استعفا کردند و وزارت ورزش و جوانان برای آنها سرپرست تعیین کرد. تا روزها‌ی باقی‌مانده باید منتظر ماند تا وضعیت دیگر رؤسای بازنشسته از جمله فوتبال و والیبال مشخص شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 12آبان 1397 ، کدخبر:322736 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین