پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به دنبال حواشی اخیر برخی فدراسیون‌ها در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در ورزش، وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که تماس با فدراسیون‌های خارجی در اجرای این قانون بی‌ثر است.

شعارسال: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در توئیتی با اشاره به لزوم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در ورزش نوشت: "تماس برخی از مدیران فدراسیون‌ها با فدراسیون‌های جهانی اثری بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نخواهد داشت. فدراسیون‌های جهانی برای قوانین مصوب پارلمان‌ها و نهادهای عالی قانونگذاری در کشورها احترام قائل هستند. ما ملزم به اجرای قانون هستیم".

این واکنش وزیر در حالی است که پیش از این اخباری مبنی بر تماس از چند فدراسیون ملی ایران از جمله والیبال، جودو و .. پیرامون همین مساله با فدراسیون‌های جهانی مطرح شده بود.

همچنین طی روزهای گذشته تعدادی از مسئولان ورزش در حال مکاتبه با نهادهای بالادستی جهت اخذ معافیت از قانون مذکور بوده‌اند.

طبق اعلام دادستانی هفته آخر آبان 1397 آخرین مهلت بازنشسته ها برای واگذاری میز مدیریت در حوزه های مختلف است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5آبان1397 ، کدخبر: 97080502154: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین