پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
ریاست مجمع فدراسیون فوتبال توسط رییس این فدراسیون عامل اصلی در راه استثنا شدن فدراسیون فوتبال در بحث بازنشستگی بود.
شعارسال: در حالیکه در روزهای گذشته بحث های متفاوتی پیرامون وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح بود اما در نهایت مهم ترین نکته ای که باعث عدم شمول فدراسیون فوتبال در بحث مربوط به قانون بازنشستگی شد، ترکیب مجمع این فدراسیون بود.

مجمع فدراسیون فوتبال بر این اساس شکل گرفته که رییس آن، رییس فدراسیون فوتبال است و در واقع وزیر ورزش و جوانان و معاون وی هم خود صرفا عضوی از این مجمع محسوب می شوند. مجمعی که به عنوان عالی ترین رکن اساسنامه، ریاستش بر عهده رییس فدراسیون فوتبال است.

در واقع تاج خود رییس مجمع فدراسیون فوتبال محسوب می شود و دقیقا به همین دلیل،فدراسیون فوتبال در شمول نهاد دولتی تعریف نخواهد شد.

این در حالی است که در سایر فدراسیون های ورزشی، وزیر ورزش و جوانان شخصا رییس مجامع فدراسیون‌ها هم محسوب می‌شود. به همین دلیل این فدراسیون ها در بحث بازنشستگی تابع قوانین جاری کشور هستند. به بیان روشن تر، فدراسیون‌های ورزشی که ریاست مجمع آنها به عهده وزیر ورزش است شامل قانون بازنشسته‌ها می‌شوند. فدارسیون‌هایی مانند والیبال و ریاست آنها جزو قانون بازنشسته‌ها خواهد بود. تکلیف این فدراسیون‌ها طبق اساس‌نامه سال ۸۲ هیئت وزیران خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 670490 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
اینکه بخوایم تو قانونی سلیقه ای برخورد کنیم یعنی اینکه نمیشه به تداوم اون قانون در اینده ایمان داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
چرا باید اقای تاج فرق کنه با بقیه مگه خون ایشون رنگین تره از بقیه !
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین