پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۳۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: ملزم به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستیم و به‌زودی برای برخی فدراسیون‌ها که رؤسای آنها شامل این قانون هستند، سرپرست تعیین می‌کنیم.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: وزارت ورزش و جوانان ملزم به اجرای قانون است و با اجرای این قانون تغییراتی در برخی فدراسیون‌ها به وجود خواهد آمد. با توجه به این قانون به‌زودی برای برخی فدراسیون‌های ورزشی که رؤسای آنها شامل این قانون می‌شوند، سرپرست تعیین می‌کنیم.
او ادامه داد: هم‌اکنون نزدیک به 10 مدیرکل زیر 30 سال در ورزش کشور به‌ویژه در استان‌ها منصوب شده‌اند و روند جوان‌گرایی مدیریتی در ورزش کشور ادامه خواهد یافت؛ اما از اندیشه‌های مدیران و رؤسای فدراسیون‌های بازنشسته به‌عنوان ذخایر با‌ارزش عرصه ورزش بهره خواهیم برد.
وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ارزی اعزام‌های ورزشی گفت: در دولت یازدهم تلاش‌های ارزشمندی در قالب 30 ماه مذاکره با 1+5 صورت گرفت تا از بن‌بست‌های تحریم که در سال ٩١ و ٩٢ با آن مواجه بودیم، خارج شویم و در نهایت منجر به توافق برجام شد و گشایش‌هایی هم به وجود آمد؛ اما با بدعهدی آمریکا با شرایط خاص مواجه شدیم. با روی‌کار‌آمدن ترامپ که نه‌فقط با ایران بلکه با بسیاری دیگر از کشورهای جهان مشکل پیدا کرده است، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد. خوشبختانه در کشور در تأمین کالاها مشکلی نداریم و با وحدت، همدلی و تقویت عنصر امید و اعتماد در بین مردم و حمایت مردم چند ماه آینده را هم سپری خواهیم کرد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم. او با اشاره به اهمیت تأمین برای اعزام‌های ورزشی گفت: با توجه به توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته است، ارز فدراسیون‌ها برای اعزام‌ها از طریق بازار ارز ثانویه تأمین می‌شود. وزیر ورزش و جوانان همچنین فدراسیون‌ها را به توجه در صرفه‌جویی در منابع در شرایط کنونی توصیه کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 31 شهریور 97، شماره: 3248


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
خوبه بالاخره تونستن دل بکنن :) باید زودت راین اتفاق میفتاد بعد چن ماه از وضع این قانون هنوز ی سریا دارن به کارشون ادامه یدن م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
انمیدوارم با اجرایی شدن این قاانون اتفاقا خوبی توی کشور بیوفنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین