پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
طی دو هفته اخیر، تأمین بودجه پنج میلیون و 800هزار دلاری برای آماده‌سازی‌ تیم ملی در راه حضور پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 امارات موضوعی بود که مدیران فدراسیون فوتبال را به‌شدت کلافه کرده است. دلیل اصلی این موضوع هم عدم‌همکاری بانک مرکزی در تأمین ارز دولتی برای فدراسیون فوتبال است.

شعار سال: رئیس بانک مرکزی تأکید داشت بانک مرکزی درباره اختصاص ارز دولتی به فدراسیون فوتبال مشکلی ندارد و حتما این کار را انجام خواهد داد. چرا که می‌خواهند از تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حمایت کنند.
با این حال به‌رغم اعلام حمایت بانک مرکزی برای اختصاص ارز دولتی برای عملیاتی شدن برنامه‌های تیم ملی، این موضوع تاکنون شکل عملیاتی به‌خود نگرفته و می‌توان گفت در اصطلاح همه‌‌چیز روی هواست تا حدی که این‌روزها زمزمه‌های جدایی کی‌روش از تیم ملی هم به گوش برسد.
در همین زمینه بعد از گفت‌وگو با همتی - رئیس بانک مرکزی- به سراغ کمیجانی- قائم‌مقام او- هم رفتیم. کمیجانی که گویا به‌دلیل بیماری سخت چند وقتی را در بیمارستان بستری بوده و در حال استراحت است در صحبت‌های کوتاهی ابراز داشت: «برای اینکه ارز دولتی به فدراسیون فوتبال پرداخت شود باید فرایند قانونی آن طی شود. یعنی در ابتدا وزیر ورزش این موضوع را در هیأت دولت مطرح و آنجا به بانک مرکزی اعلام شود تا حمایت‌های لازم از تیم ملیانجام شود.
من الان یک‌ماه ونیم است به‌دلیل بیماری به محل کار مراجعه چندانی نداشته‌ام. شاید این کار از سوی وزیر ورزش انجام شده اما من بابت مشاوره این موضوع را اعلام کردم که فرایند قانونی باید طی شود تا ارز دولتی به فدراسیونفوتبال بدهیم

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار 26 شهریور 97، شماره: 30813


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
امیدوارم باز اتفاق کشتی برای تیم ملی نیفته! بخاطر کم پولی ابروی ملی رو نبریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
امیدوارم امسال برعکس سال های گذشته مسئولین سنگ تمام بزارن برای موفقیت تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین