پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
در روزی که به مناسبت اربعین حسینی کلیه ادارات و نهادها تعطیل بود فدراسیون جودو با ارسال نامه‌ای به هیات‌های جودو سراسر کشور از برگزاری مجمع عادی در روز شنبه خبر داد.
شعارسال: در حالی محمد درخشان برای حضور در رقابتهای گرنداسلم و مذاکره با رئیس فدراسیون جهانی در ابوظبی به سر می برد، روز سه شنبه همزمان با اربعین حسینی که در ایران تعطیل رسمی است، نامه ای با مضمون برگزاری مجمع عادی سالیانه در تاریخ شنبه ۱۲ آبان‌ماه به امضا امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون به هیات های سراسر کشور ارسال شد.

این در حالیست که بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی ۴ مهرماه ۱۳۹۵ که به حضور درخشان در راس این فدراسیون انجامید، تاکنون هیچ مجمعی برگزار نشده و به یکباره مسئولان فدراسیون به فکر برگزاری مجمع عمومی سالیانه افتاده اند. نکته مهمتر اینکه در متن نامه آمده که شخص رئیس هیات باید در مجمع حاضر باشد.

آیا برگزاری مجمع عادی سالیانه آنقدر مهم است که در صورت غیبت رئیس، به نایب رئیس و دبیر هیات اجازه حضور در جلسه داده نشود. اهمیت تا آنجا بالاست که در این رابطه تماس هایی با روسای هیات ها برای سفر به تهران گرفته شده است.

برخی عنوان کرده اند محمد درخشان با وجود آنکه گفته بود برای رفتن آماده است و حتی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها عنوان کرده که نامه استعفای خود را تحویل وزارت ورزش داده، قبل از رسیدن به تهران مقدمات برگزاری چنین مجمعی را فراهم کرده تا ابهامات در مورد رفتن یا ماندن او افزایش پیدا کند.

مشخص نیست برگزاری مجمع فدراسیون با این فوریت و نامه نگاری در یک روز تعطیل چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ آیا قرار است در این جلسه اعضای مجمع با استعفای رئیس فدراسیون مخالفت کرده و مخالفت های خود را نیز طی نامه امضا شده به وزارت ورزش و فدراسیون جهانی منعکس کنند؟

مهمتر آنکه آیا دفتر مجامع وزارت ورزش با برگزاری این مجمع موافقت کرده و یا وزارت ورزش در جریان این موضوع هست یا خیر؟ آیا این اقدام فدراسیون جودو در پی نامه فدراسیون جهانی به تهران و در نتیجه مذاکرات درخشان در ابوظبی بوده یا خیر؟

به هر حال قانون منع بکارگیری بازنشسته ها ابلاغ شده و رئیس فدراسیون جودو هم مانند سایر روسای بازنشسته باید منتظر تصمیم نهایی باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 9 آبان 1397 ، کدخبر: 4445802 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
اینم یک جورشه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین